Wie weet er een goede dressuurtrainer in Brbant. Ik heb hiervoor van Judith Scholte les gehad, maar omdat ik nu verhuist ben, ben ik opzoek naar iemand anders.
Mijn paard moet nu eerst herstellen van zijn operatie, maar ik ben gewoon alvast aan het rondkijken. Mijn paard staat in Nistelrode (bij Oss), dus ik zoek iets wat daar niet al te ver vandaan is. Trainen op stal bij ons is ook mogelijk.
Ik en mijn paard zijn nu Z1 met 9 wp. Ik zoek iemand met veel ervaring en die het liefst zelf op nationaal (of hoger) niveau rijdt.
Weet een van jullie misschien iemand? Als je de prijs per uur weet wil je die dan ook vermelen (of PBen)?
Aan Tineke zit ik idd te denken. Weet iemand misschien wat zij kost? Anky is mij iets te duur denk ik ..... van Olst ken ik niet. Ik ga even naar informatie zoeken op i-net over haar.
Bedankt voor de reacties. Meer zijn altijd welkom }>
ik les bij Theo Hanzon. Je meot naar hem toe, hij staat gestald in Nuland. bij 's hertogenbosch. Ik betaal 65 euro per uur, maar leer er ontzettend veel. je krijgt les via een oortje. en de bak waarin je les krijgt is 80 meter lang met eb en vloed bodem.
en je zou ook eens kunnen kijken bij dressuurstal van Esch in Gemonde. Daar hoor ik ook hele goede verhalen over! En Adri van Erp heeft een eigen manege in Nistelrode en is ook erg goed.
Wat is je 'budget'? En wat 'zoek' je in het lessen? Wil je perse een bekende of is een onbekender iemand ook oke voor je? En hoelang wil je evt. reizen?