Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
shadowflame schreef:Hallo allemaal,
Ik ben Brigitte en ben 35 jaar, ik zocht voor mijn drie meiden een fijn paardje. Maanden zocht ik maar de meeste handelaren bleken gemeen en oneerlijk te zijn. Er werden zelfs kreupele bange paardjes verkocht. Ik schrok er echt van! Echt te ziek voor woorden, mensen zonder gevoel en alleen maar op zoek naar het grote geld. Opeens werd mij via mond op mond reklame verteld dat er in Dordrecht een goede en eerlijke handelaar zat, ik kwam terecht bij Handelsstal WLM. Wat mij als eerste opviel was dat deze mensen een hart van goud hebben en zeer vriendelijk en correct met hun dieren omgaan. Ik kocht een merrie van 12 jaar en ik heb het schot in de roos ermee geschoten. Het paard stond pas twee maanden bij de handelsstal en had toch al een sterke band met de eigenaar opgebouwd. Het dier moest echt afscheid nemen en was erg op de mensen van de handelsstal gesteld. Het dier was goed verzorgd en was die twee maanden echt liefdevol verzorgt. Ik neem het met mijn drie meiden nu van hen over en ik ben echt blij dat er nog goede menselijke handelaren bestaan. Ik haat het dat mensen dingen schrijven die niet sporen met de werkelijkheid en ik haat de vele leugens ook!!!!!! Ik raad iedereen aan om zelf eens een kijkje te gaan nemen bij handelsstal WLM!
Groetjes, trotse paardeneigenaar van een superpaard!
Brigitte