handelsstal WLM

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

shadowflame

handelsstal WLM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-05 13:44

Hallo allemaal,
Ik ben Brigitte en ben 35 jaar, ik zocht voor mijn drie meiden een fijn paardje. Maanden zocht ik maar de meeste handelaren bleken gemeen en oneerlijk te zijn. Er werden zelfs kreupele bange paardjes verkocht. Ik schrok er echt van! Echt te ziek voor woorden, mensen zonder gevoel en alleen maar op zoek naar het grote geld. Opeens werd mij via mond op mond reklame verteld dat er in Dordrecht een goede en eerlijke handelaar zat, ik kwam terecht bij Handelsstal WLM. Wat mij als eerste opviel was dat deze mensen een hart van goud hebben en zeer vriendelijk en correct met hun dieren omgaan. Ik kocht een merrie van 12 jaar en ik heb het schot in de roos ermee geschoten. Het paard stond pas twee maanden bij de handelsstal en had toch al een sterke band met de eigenaar opgebouwd. Het dier moest echt afscheid nemen en was erg op de mensen van de handelsstal gesteld. Het dier was goed verzorgd en was die twee maanden echt liefdevol verzorgt. Ik neem het met mijn drie meiden nu van hen over en ik ben echt blij dat er nog goede menselijke handelaren bestaan. Ik haat het dat mensen dingen schrijven die niet sporen met de werkelijkheid en ik haat de vele leugens ook!!!!!! Ik raad iedereen aan om zelf eens een kijkje te gaan nemen bij handelsstal WLM!

Groetjes, trotse paardeneigenaar van een superpaard!
Brigitte

Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 15:15

tsja.. Niiet alle handelaren hebben geen gevoel voor hun paarden..
mensen die hun geld eraan verdienen willen er nartuurlijk wel wat aan verdienen nartuurlijk..

chiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 22:03

hoi
ik heb vorige maand ook een paard gekocht bij handelsstal wlm
ik vind mariska en willem ook heel aardig
ik praat nog elke dag met ze over de mail
vind het een betrouwbare plek als het om paarden gaat
het is mischien niet de mooiste en netste stal
maar wel mijn stekkie

casanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 19:47

ik ken ze helaas van de andere kant,absoluut niet betrouwbaar!!!!

Chanelletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 21:24

casanova schreef:
ik ken ze helaas van de andere kant,absoluut niet betrouwbaar!!!!

Hoezo dat?
Ik heb hun site gezien,en ik vindt het er erg netjes uit zien..
Maarja,dat wil nog niks zeggen Haha!

Jasper

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 22:08

shadowflame schreef:
Hallo allemaal,
Ik ben Brigitte en ben 35 jaar, ik zocht voor mijn drie meiden een fijn paardje. Maanden zocht ik maar de meeste handelaren bleken gemeen en oneerlijk te zijn. Er werden zelfs kreupele bange paardjes verkocht. Ik schrok er echt van! Echt te ziek voor woorden, mensen zonder gevoel en alleen maar op zoek naar het grote geld. Opeens werd mij via mond op mond reklame verteld dat er in Dordrecht een goede en eerlijke handelaar zat, ik kwam terecht bij Handelsstal WLM. Wat mij als eerste opviel was dat deze mensen een hart van goud hebben en zeer vriendelijk en correct met hun dieren omgaan. Ik kocht een merrie van 12 jaar en ik heb het schot in de roos ermee geschoten. Het paard stond pas twee maanden bij de handelsstal en had toch al een sterke band met de eigenaar opgebouwd. Het dier moest echt afscheid nemen en was erg op de mensen van de handelsstal gesteld. Het dier was goed verzorgd en was die twee maanden echt liefdevol verzorgt. Ik neem het met mijn drie meiden nu van hen over en ik ben echt blij dat er nog goede menselijke handelaren bestaan. Ik haat het dat mensen dingen schrijven die niet sporen met de werkelijkheid en ik haat de vele leugens ook!!!!!! Ik raad iedereen aan om zelf eens een kijkje te gaan nemen bij handelsstal WLM!

Groetjes, trotse paardeneigenaar van een superpaard!
Brigitte

Wat een merkwaardige introductie van jezelf. Voor het eerst op dit forum, welkom trouwens, en dan al meteen zo'n statement Verward Verward Verward

shadowflame

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-05 23:06

Bedankt enuhhh:Tja, wel duidelijk, toch? Op deze wijze hoop ik dat ik een stukje kan/mag bijdragen aan een wereld waarin mensen pas spreken wanneer ze een heel verhaal kennen en niet de helft! Mensen interpreteren teveel en richten hier vaak onbewust of bewust schade/verdriet aan bij een ander. Ik haat dat, vandaar deze introductie!
Groetjes, Brigitte

PieterBel

Re: handelsstal WLM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 20:31

Dit zijn mensen die niet te vertrouwen zijn. En ik spreek uit ervaring.

Ik heb er een jack Russel pup bij hen gekocht en die zou gezond moeten zijn.
Bleek een hartafwijking te hebben toen de pup de volgende dag door mijn dierenarts liet checken, hartruis. Kan niemand wat aan doen.
Officieel moeten ze de hond terugnemen maar dat deden ze alleen als ik een andere pup terugnam. Dit is niet verplicht en ik wilde mijn geld terug aangezien ik geen andere leuke up bij hun had gezien. De dierenarts bevestigde dit ook dat ik recht had op geld terug.

De pup met hartruis die ik terug zou brengen zou Willem wel naar de Faculteit in Utrecht brengen als proefdier, dan kreeg hij er nog 100 euro voor.
Echt een hart voor dieren zoals hierboven omschreven.

Maar als er bij de verkoop een verborgen gebrek is dat beide partijen niet wisten tijdens de verkoop hoort de verkopende partij geld terug te geven en het dier terug te nemen (en eventueel ook nog de gemaakte kosten te betalen maar dat wilde we niet). Na 1 dag kwamen we er dus achter dat de pup een hartruis had.
In overleg met de dierenarts en telefonisch met Willem en Mariska Jacobs zouden wij de pup houden en alle eventuele kosten betalen maar dan zouden we de helft van het aankoopbedrag teruggestort krijgen.
Zij zouden er verder niets meer van horen of mee te maken hebben. Wij en zij gingen akkoord om de pup toch nog een paar goede weken/maanden of jaren te geven en geen proefdier leven. Of hij nou honderd Euro van ons zou krijgen of van de Faculteit Diergeneeskunde in Utrecht.

Het geld moet nog gestort worden na 4 maanden.

Smoesjes:
Eerst had ze geen handtekening op de acceptgiro gezet, zei ze. Dus het was retour gekomen.
Toen had de postbank en duurde het nou éénmaal wat langer (3 weken volgens haar).
Toen was het wel bij haar afgeschreven en een bewijs faxen wilde ze niet.
Uiteindelijk zei ze dat ze het helemaal niet zou betalen. En dat we het maar uit moesten zoeken.

Ik heb geen vooroordeel over kampers aangezien ik daar zelf ook familie heb wonen. Dit was ook de reden dat ik de pup gewoon kocht op vertrouwen maar de volgende keer kijk ik wel uit.

De pup is ondertussen binnen 3 weken overleden aan een te groot hart waardoor de luchtpijp werd bekneld en zij bijna stikte. Tevens had de pup extreme hartruis.

Ik ben geen pennymeisje en ben vrij nuchter maar dit is puur een paar dat liegt en bedriegt. Ze komen inderdaad erg aardig over maar dat zegt dus helemaal niets.
En hij had volgens eigen zeggen goed contact met de Faculteit Diergeneeskunde in Utrecht en het proefdieren gedeelte....dat is echt een hart voor dieren als je ze als proefdier wegdoet. En dat alleen om er nog wat voor te krijgen.

En dat noemt zichzelf een eerlijke handelaar. Oordeel zelf.

Valentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 20:42

Ik heb nog nooit van deze stal gehoord, dus kan er zelf niet over oordelen.
En ik vind niet dat ze een hart voor dieren hebben als een puppy als proefdier willen laten gebruiken.
Dat is gewoon ziek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 20:56

PP --> EA GZ DI.

Oud topic --> slotje Lachen