Helaas blijkt het met een pony en de nieuwe eigenaar aan wie ik haar verkocht heb, niet te klikken. Ze was hier al wat onzeker, maar wij konden dat goed managen. Omdat ik zwanger ben en daarnaast nog twee andere pony’s heb die ik in beweging houd, heb ik besloten haar te verkopen.
Nu wil haar nieuwe eigenaar haar dus verkopen, echter ik wil absoluut niet dat ze in de verkeerde handen terechtkomt, dus ze komt terug naar mij.
Het gaat om een Shetlander van 1,05 m. Als zij ergens onderuit wil, is dat fysiek voor mij op dit moment lastig op te vangen. Daarnaast merk ik dat mijn geduld momenteel ook wat minder is. Ze staat in principe voor de kar, maar na recente filmpjes bij de nieuwe eigenaar te hebben gezien, is het duidelijk dat we weer helemaal terug naar de basis moeten en opnieuw aan vertrouwen moeten werken.
Daarom ben ik op zoek naar een betaalbare, kundige, grondwerk-/lange lijnen trainer of instructeur die mij hierbij kan begeleiden en haar eventueel ook zelf kan werken als het mij niet lukt.
Kent iemand een ervaren en betrouwbaar persoon?