Ik moet binnenkort mijn paarden vervoeren maar heb zelf geen trailer meer. Ze hebben heel lang niet meer in een trailer gestaan en uiteraard ben ik enorm zuinig op ze, dus ik dacht aan een paardentaxi en heb bij eentje al een vrijblijvende offerte gevraagd.
Wie van de Bokkers in Gelderland heeft wel eens gebruik gemaakt van zo'n taxi en wat zijn je ervaringen daarmee?
Je kan Ellen van Gastel vragen. Zij heeft vorig jaar een lesklant van mij verhuisd naar haar nieuwe stal. Ze heeft een mooi wagentje en is zeer professioneel.
Hier super tevreden over paardentaxi Amsterdam. 2x een jong/onervaren paard/2 jarige door ze laten verhuizen. Maar ze werken het zoveel rust, liefde in omgang. En ook qua prijzen meer dan reëel.
Gulpje
Geplaatst: Gisteren, 22:23
Niet helemaal in Gelderland, wel enorm goede ervaringen met PaardenVervoer-Natuurlijk (Pavena). Carl heeft mijn nieuwe paard vorig jaar keurig netjes afgeleverd vanuit Brabant.
Je kan Ellen van Gastel vragen. Zij heeft vorig jaar een lesklant van mij verhuisd naar haar nieuwe stal. Ze heeft een mooi wagentje en is zeer professioneel.
Ook zeer goede ervaringen met Ellen met mijn jonge, onervaren paard.