Stalling Almere (geen HC Perier)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

TessLouise

Stalling Almere (geen HC Perier)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-26 09:56

Hallo lieve paarden vrienden,

Al heel lang op bokt maar nu toch maar een account aangemaakt *\o/*
Ik ben op zoek naar stalling voor mijn 2 dressuurpaarden, het liefst in Almere.
Aangezien ik nu in Almere duin woon is HC perier het dichtstbij maar dat is voor mij echt geen optie.
Heb daar even een rondje gelopen maar ik schrok van wat ik daar aantrof...
Er is daar afgelopen jaar ook al 2 keer droes geweest en ik hoor van mijn buren niet al te beste verhalen over het management daar..die schijnen al op meerdere stallen in de regio gedoe te hebben gehad?
Mensen hier ervaring met bijvoorbeeld AHC almere buiten of schouten almere haven? Of zijn er nog andere opties?
Het liefst een goede fijne gezellige kwaliteitstal waar ik ook van extern mensen mag laten komen lesgeven.
Ik wil niet verwaand overkomen maar een trilplaat en solarium zijn meer dan gewenst O:)
Ik kom oorspronkelijk uit het zuiden en daar zijn er naar mijn idee wel meer opties om met je paarden terecht te kunnen. Als iemand een goede tip heeft graag!

dank
Tess

Firegirl

Re: Stalling Almere (geen HC Perier)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-26 13:16

Vanuit daar kun je ook over de brug kijken, waarschijnlijk nog dichter bij ook. Muiden/Muiderberg of Naarden bijvoorbeeld.

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-26 17:36

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-26 18:42

Behalve de eigen instructie heeft de Eemvallei alles wat je wenst, incl solarium en trilplaat ;).

De zonnehoeve heb ik ook fijn gestaan.

Beide in Zeewolde.
Maar je kan ook kijken op de Heidehoek in Eemnes

eshz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-26 18:43

Geen idee of je er mensen van buitenaf mag laten komen om zelf les aan te geven, maar HC de Eemvallei?

noukie12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-26 20:04

eshz schreef:
Geen idee of je er mensen van buitenaf mag laten komen om zelf les aan te geven, maar HC de Eemvallei?

Nee dat mag niet, ze hebben eigen vaste instructeurs die ook wel op hoog niveau kunnen lesgeven.

TessLouise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 12:13

Ik heb sterke bevestiging van mijn eigen indrukken gekregen en goede alternatieven verzameld hier en de berichten in mijn inbox.
Zonder er een afkraak topic van te maken, HC perier is inderdaad echt een absolute no go, AHC helaas wat te weinig weiland/paddock, Schouten heeft voor mij toch een iets te kleine binnen bak.
Ik ga mij richten op de Eemvallei met eventueel daar eigen instructeur en opties in het Gooi onderzoeken.
Dank iedereen, ik ben geholpen +:)+

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:09

Veel plezier op de Eemvallei!