Les vrijheidsdressuur clickertraining Breda

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kimmie25501

Les vrijheidsdressuur clickertraining Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-26 08:52

Hoi!

Ik heb jarenlang bij Danielle Meyboom gelest met mijn paarden, maar aangezien zij nu een locatie heeft geeft ze alleen nog kort daarbij les en ik ben helaas nog niet in de mogelijkheid om met de trailer daarheen te gaan.

Ik ben daarom op zoek naar iemand die les geeft in vrijheidsdressuur met het gebruik van clickertraining die naar omgeving Breda wil komen.

Ik hoor graag over wie jullie enthousiast zijn!

Lomax123

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-26 08:55

Komt Nikki van Olst daar niet? Heb ik ook een keer les van gehad, was er erg enthousiast over.

Kimmie25501

Re: Les vrijheidsdressuur clickertraining Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-26 15:55

Ik denk het wel, maar ik heb ooit een paard van haar gekocht wat niet helemaal goed is gegaan (understatement). Dus dat lijkt me eerlijk gezegd een beetje awkward haha. Als er verder echt niemand is kan ik haar best een bericht sturen, maar in eerste instantie kijk ik het liefst even verder

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-26 22:46

Kimmie25501 schreef:
Ik denk het wel, maar ik heb ooit een paard van haar gekocht wat niet helemaal goed is gegaan (understatement). Dus dat lijkt me eerlijk gezegd een beetje awkward haha. Als er verder echt niemand is kan ik haar best een bericht sturen, maar in eerste instantie kijk ik het liefst even verder

Van mij heb je niks gekocht...

Kimmie25501

Re: Les vrijheidsdressuur clickertraining Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 21:33

Ik dacht er oprecht over om je een bericht te sturen, maar met deze reactie bevestig je denk ik mijn vermoeden dat het beter is om dat niet te doen. Mocht je er toch voor open staan hoor ik het graag!