Wie heeft er ervaring met spullen bestellen via Horze? Ik heb een rijbroek besteld via de website. Nu lees ik op verschillende websites dat ze laat leveren of helemaal niet leveren en dat de klantenservice niet reageert. Wie heeft deze ervaring nog meer? Wie heeft er wel goede ervaringen?
Geen ervaring, maar heb je zelf al contact gezocht met de klantenservice?
Dee_Es
Geplaatst: 31-03-26 08:27
Ik heb er een paar maanden terug besteld. Levering was super snel. Heb het pakket ook weer moeten retourneren en dat gaf geen enkel probleem. Het is niet mijn voorkeurswebshop. Had er nu besteld omdat de prijs echt veel lager lag dan bij andere webshops maar de service was prima.
Afgelopen jaar niets meer besteld omdat ik overgestapt ben op rijbroeken van Maya Dolorez, maar daarvoor best veel rijbroeken van Horze besteld en nooit problemen gehad met de levering.
Renss
Geplaatst: 31-03-26 08:49
Ik heb ook regelmatig iets besteld en nooit problemen gehad. Ook retouren gingen goed. Laatste aankoop is wel 1,5 jaar geleden.
Afgelopen zomer besteld en het werd snel geleverd. Geen problemen ervaren.
MWvd_konijn
Geplaatst: 31-03-26 09:57
Diverse keren wat besteld bij HORZE. Afhandeling was steeds netjes en ik had de producten ook gewoon snel binnen. Ook weleens wat geretourneerd. Ook geen problemen!
EvaC
Geplaatst: 31-03-26 10:21
Ik heb bijna een jaar geleden ice vibe boots bij ze gekocht omdat ze echt veel goedkoper waren dan de concurrentie. Pakket was heel snel geleverd en heb nergens problemen mee gehad.
Vroeger bestelde ik er vaak. Retours gingen goed, maar soms wel eens gedoe met levertijden. Al bij al viel het goed mee. Toen ze de BE en NL sites echt gingen splitsen zat de BE site vol slechte vertalingen en vond ik alles heel vreemd tonen, alsof ik op een namaak site zat. Dat was misschien maar een periode, maar sindsdien niet meer gebruikt.