Stalling gezocht Limburg / Omgeving

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zytopito

Stalling gezocht Limburg / Omgeving

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-26 19:18

Hallo!

Eerste post hier op bokt, dacht dat het wel een goede plaats was om eens te informeren of iemand toevallig een stalling kan aanraden in Limburg, of net over de grens met Duitsland / Belgïe?
Ik woon zelf in Zuid-Limburg, maar vind het zeker geen probleem om verder te rijden.

Ik zoek deze stalling voor mijn 2-jarige D pony ( IJslander kruising ) hengst, en ben vooral op zoek naar iets met genoeg weidegang. 'S nachts op stal is geen probleem, maar ik wil wel graag dagelijks weidegang, of nog liever, 24/7 buiten. Opfok of een gezamelijke weide ( met verdeelde klusjes ) is ook zeker geen probleem!

Er zit niet direct haast achter want hij staat momenteel op een fijne stalling in België, maar dat is op meer dan een uur afstand van mij en ik merk dat ik toch wel heel graag hem net wat dichterbij zou hebben staan.
Het is wat lastiger om iets te vinden omdat hij nog hengst is, dus vandaar deze post, want wie weet heeft iemand wel net de gouden tip. :)

SjonnieZ

Re: Stalling gezocht Limburg / Omgeving

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-26 20:48

Hengsten en veel buiten is wel een lastige combi. Meestal mogen die pas naar buiten als de rest binnen staat. Of krijgt alleen de paddock ipv de wei.
In klimmen mss bij Iris Lambrechts maar geen idee of zij ook pension klanten heeft.