Mijn lieve Fjordenmerrie gaat als alles goed verloopt verhuizen naar een nieuwe eigenaar. Maar ze moet nog een kleine operatie ondergaan vanwege een apexfractuur. Dit betekend revalideren.
De revalidatie bestaat uit 6 weken waarvan de laatste 4 weken dagelijks 30 min stappen. Van 8 tot 15 mei heb ik nog een vakantie geboekt staan. In die periode zoek ik voor de hele week hulp. Als ik er niet ben dan zou het fijn zijn als de paddock wordt gemest. Voeren eventueel maar dit is denk ik niet nodig. Verde mag poetsen ect. Maar is geen vereiste.
De andere weken zou een backup fijn zijn vanwege mijn gezondheid. Het streven is om zoveel mogelijk zelf te doen, maar mocht ik een keer niet uitkomen is back up fijn! Het zal dus gaan om een periode van 4 weken. De eerste 2 weken verwacht ik zelf te kunnen doen.
Ik zoek een volwassene die betrouwbaar is en bereidt is om ook in slecht weer te komen. De pony is braaf, maar door boxrust en weinig mogen bewegen kan ze wel hoog in energie zitten. Stevig in de schoenen staan is dus wel nodig.
Alle spullen zijn aanwezig. Er is geen binnenbak. Stappen in de bak of paddock is ook een optie. Mocht je fanatiek zijn de omgeving is prachtig dus naar buiten mag ook.
Uiteraard tegen een vergoeding! Van te voren wil ik graag even kennismaken. Tijdens mijn vakantie ben ik bereikbaar voor vragen of hulp.