Stalling gezocht Haarle (OV)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Deniise_

Stalling gezocht Haarle (OV)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-26 23:22

Hoi allemaal,

Aankomende zomer gaan wij verhuizen naar Haarle en nu zoek ik een plekje om mijn paard te stallen.
De ultieme droom voor mij is om op loopafstand (max 15 min) van de Sallandse heuvelrug te staan.
De wens voor mijn paard is het liefst iets paddock Paradise achtigs, 24/7 buiten met schuilstal, vriendjes en onbeperkt ruwvoer (voorkeur voor hooi ipv voordroog).

Ik ben bereid om te helpen met klusjes. Betrouwbaar, rustig, loop niemand in de weg; ik doe graag mijn eigen ding met mijn paard, maar vind het ook leuk om samen met anderen op buitenrit te gaan.
Mijn paard is een ruin van 17 jaar oud, sociaal, vriendelijk, maar laat zichzelf erg makkelijk wegjagen van eten. Ik vind het daarom belangrijk dat er voldoende voerpunten zijn zodat hij vooral in de winter niet te erg zal afvallen.

Aangezien we in Haarle gaan wonen zou een plek in Haarle natuurlijk het mooiste zijn, maar Nijverdal, Hellendoorn, Holten of andere plekken op loopafstand van het bos zijn ook zeer welkom.
Momenteel staan we bij mensen aan huis en dit bevalt erg goed, maar alle mogelijke plekjes mogen graag aangeboden worden.

Hopelijk kan iemand mij helpen!

Wonkeydonkey

Re: Stalling gezocht Haarle (OV)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-26 07:32

Op Facebook is een groep, stalling of weidegang Overijssel, daar staan regelmatig stallen rond Haarle op. En je kan er natuurlijk ook zelf een oproep op zetten.
Leuk trouwens, rondom Haarle is het heerlijk buiten rijden.

nuevo_mien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-26 07:36

Qua paddock paradise weet ik alleen de Reggehoeve.

Manny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-26 08:10

Ik heb ook niet de indruk dat er kwa pensionstalling aanbod echt wat zit wat PP is. Denk dat dat kwestie wordt van old skool rondje door de buurt maken.

_Deniise_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-26 08:30

Manny schreef:
Ik heb ook niet de indruk dat er kwa pensionstalling aanbod echt wat zit wat PP is. Denk dat dat kwestie wordt van old skool rondje door de buurt maken.

Ja dit idee had ik zelf ook inderdaad. Dan maar net als vroeger, toen we op de fiets op zoek gingen naar verzorgpaarden haha

_Deniise_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-26 08:31

Wonkeydonkey schreef:
Op Facebook is een groep, stalling of weidegang Overijssel, daar staan regelmatig stallen rond Haarle op. En je kan er natuurlijk ook zelf een oproep op zetten.
Leuk trouwens, rondom Haarle is het heerlijk buiten rijden.

Ja heb ik een tijdje geleden al gedaan, geen reactie op gekregen helaas. En ik houd de groep strak in de gaten maar tot nu toe nog niks gevonden, vandaar mijn oproep hier ook

Wonkeydonkey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-26 08:53

Afbeelding
Is wat krakkemikkig op de foto gezet, maar deze staat er nog steeds op.

_Deniise_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-26 08:57

Wonkeydonkey schreef:
[ Afbeelding ]
Is wat krakkemikkig op de foto gezet, maar deze staat er nog steeds op.

Haha deze heb ik ook meerdere malen doorgestuurd gekregen. Ik ben inmiddels ook bij haar geweest, heel fijn plekje, alleen nog 35 minuten naar het bos. Dat is mijn enige minpuntje helaas. Ik heb met haar afgesproken dat ik nog even oriënteer wat er nog meer in de omgeving is, dus ook daarom weer dit bericht ☺️

Wonkeydonkey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-26 09:00

Super grappig dat iedereen deze door heeft gestuurd.
Je hebt de Reggehoeve nog, is wel aan de prijs maar heel mooi.