Paardrijden Sydney, Australië

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Eretria

Paardrijden Sydney, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-26 16:20

Dit jaar gaat het dan echt gebeuren, een reis naar Australië. Uiteraard zal er heel veel gezien gaan worden, maar er zijn een paar dagen die ik op moet gaan vullen, een aantal dagen in Sydney. Ik heb echt werkelijk geen idee nog wat ik allemaal ga doen daar, maar wat ik wel weet is dat ik heel graag een buitenrit zou maken daar. Zijn er meer mensen hier die daar in de omgeving een buitenrit gemaakt hebben?
Ik kan er niet al te veel over vinden namelijk. :D

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-26 13:05

Toen wij in Sydney woonden, heb ik een tijdje voor Darkes Forest Riding Ranch gewerkt.
Is ongeveer een uurtje ten zuiden van de CBD en daar kun je buitenritten maken.
https://www.darkesforestranch.com.au

Ik vond het destijds een fijne plek om te werken en ze hebben echt hart voor hun dieren.

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-26 12:40

Wij hebben begin 2019 in/richting de Blue Mountains ongeveer 1.5 uur rijden vanaf Bondi Beach dacht ik (3u incl zaterdagochtendfiles := ) een cattle drive gedaan, 'gewone' buitenritten die wat meer waren dan een toeristenhobbelrondje waren toen lastig te vinden. Het was super tof, ook goed verzorgde paarden :) Maar ik weet echt niet meer bij welk bedrijf :+ Toen volgens mij wel gevonden door gewoon te googlen op cattle drive Blue Mountains geloof ik.

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-26 12:42

Vientje schreef:
Wij hebben begin 2019 in/richting de Blue Mountains ongeveer 1.5 uur rijden vanaf Bondi Beach dacht ik (iig 3u incl zaterdagochtendfiles := ) een cattle drive gedaan, 'gewone' buitenritten die wat meer waren dan een toeristenhobbelrondje waren toen lastig te vinden. Het was super tof, ook goed verzorgde paarden :) Maar ik weet echt niet meer bij welk bedrijf :+ Toen volgens mij wel gevonden door gewoon te googlen op cattle drive Blue Mountains geloof ik.