Ik ben namelijk op zoek naar een speld in een hooiberg (denk ik)…
Mijn allergrootste droom was altijd om met mijn pony aan het bos te staan/wonen. Gewoon zó vanuit de stal het bos in kunnen voor een ritje of een wandeling. (Ik gok zomaar dat veel mensen zich herkennen in die droom.)
Zelf verhuizen richting een bosgebied is er voor mij helaas niet van gekomen en dat gaat voorlopig ook niet gebeuren, denk ik. Daardoor is die droom nooit werkelijkheid geworden. De afgelopen jaren merk ik daarnaast dat mijn plezier in de paarden steeds minder wordt. Ik sta momenteel op een hele fijne stal, maar er is geen enkele mogelijkheid om echt naar buiten te gaan. Alleen maar in de bak rijden/werken/trainen haalt bij mij de motivatie en inspiratie weg om dingen met hem te blijven doen. Dat vind ik zonde. Wij zijn altijd al meer van het recreatieve geweest.
Inmiddels staan we al 18 jaar op stallen met nauwelijks uitrijmogelijkheden, dus ik wil ook gewoon niet nog meer tijd verspillen!
Dus… wat zoek ik? Of eigenlijk: mijn wensen/eisen:
• 24/7 buiten, met schuilmogelijkheid
• Een aparte ruinen-groep
• Geen klusjes
• Direct gelegen aan een natuurgebied (dus niet alleen een rondje polder over fietspaden)
• Maximaal 45 minuten rijden vanaf Gouda
Ik betwijfel of het in mijn omgeving bestaat, maar wie weet… Het voelt in ieder geval als een lange zoektocht, dus ik hoop dat iemand hier dé gouden tip heeft!
Alvast heel veel dank