Wie heeft er ervaring met dit product? Audevard Harpagyl

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Gizeppie

Wie heeft er ervaring met dit product? Audevard Harpagyl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-26 06:34

Wie heeft er ervaring met dit product Audevard Harpagyl? Ik ben aan het overwegen om dit product te gaan geven voor mijn 19 jarige pre pensionado voor zijn artrose. Hij krijgt nu alleen Jointpower van Horseflex. Dit krijgt hij al jaren. Ik ben nieuwsgierig wat de ervaringen zijn.

Gee

Re: Wie heeft er ervaring met dit product? Audevard Harpagyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-26 08:41

Ik gaf dit mijn oude merrie met artrose ter ondersteuning. Bovendien moest ze op speciale ijzers en was ze ingespoten in haar gewricht.
De Harpagyl was mij door de dierenarts aanbevolen en in combinatie met de bovengenoemde dingen heeft het haar goed geholpen. Ik heb haar tot haar overlijden nog kunnen blijven rijden. (Recreatief)

Gizeppie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-26 11:56

Wat goed, dat klinkt positief. Wat merkte je aan haar? Gaf je ook nog een ander supplement of dat niet?

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-26 11:58

Ik heb het een tijdje gegeven op advies van de DA, maar ben toen weer overgestapt op de poeder van Horseflex wat ik nog had staan en regelmatig in de korting kan kopen. Bestanddelen leken hetzelfde namelijk.

Nou vindt mijn paard beide niet lekker. De enige Duivelsklauw die hij zo opeet zijn de brokjes van de Kramer.

MisterPanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-26 14:47

Het is oke, alleen gebruik ik het niet meer. Andere producten zoals poeders bevielen mij beter.

Gizeppie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-26 15:53

MisterPanda schreef:
Het is oke, alleen gebruik ik het niet meer. Andere producten zoals poeders bevielen mij beter.

Welke poeders gebruik jij?

Gizeppie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-26 15:54

Celebi schreef:
Ik heb het een tijdje gegeven op advies van de DA, maar ben toen weer overgestapt op de poeder van Horseflex wat ik nog had staan en regelmatig in de korting kan kopen. Bestanddelen leken hetzelfde namelijk.

Nou vindt mijn paard beide niet lekker. De enige Duivelsklauw die hij zo opeet zijn de brokjes van de Kramer.

Geef je alleen de Duivelsklauw of ook joint power?

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-26 17:37

Ook de Jointpower met hyaluronzuur. En nog Kurkuma.

Met vlagen krijgt hij ook nog groenlipmossel (ontstekingsremmend), maar dat vindt paard ook niet perse lekker. Maar aangezien het op moet krijgt ie dat wel af en toe als ik Fibrebeet maak. Dan proeft hij het niet zo.