Celebi: ze had wel echte hoefschoenen mee maar niet in zo een grote maat omdat ze niet wist dat mijn paard zulke grote hoeven had (terwijl ik dit vantevoren duidelijk had aangegeven). Zij heeft het verder ook niet over de scoot boots gehad. Volgens haar was cavallo Bigfoot maat 9 voor voor de enigste optie. Echter twijfelde ze over de achterhoeven (wou voor rondom laten aanmeten) maar daar twijfelde ze over de maat omdat hij iets naar binnen liep en ze dacht maat 7. Dit stond ook op de factuur. Later via whatsapp gaf ze aan voor achter geen schoenen te hebben geadviseerd voor achter. Ik ben bij deze passer via equischoen terecht gekomen. Helaas had equischoen de maat 9 en 7 niet in de verhuur. Vanwege de twijfel achter heb ik alleen schoenen voor voor besteld uiteindelijk. De scoot boots waren wel in de verhuur. Die heb ik een tijd na dit incident op advies van equischoen besteld en uiteindelijk af genomen.
Elisa en Muze: ik ga is informeren. Ik heb eerder juridisch advies gevraagd bij een facebook groep en die zeiden dat ik er niet veel mee kon. Echter woont ze tegenwoordig ook in België wat de situatie juridisch nog moeilijker maakt denk ik. Muze ik stuur je een pb met haar naam. Die mag ik hier volgensmij niet noemen.