Beveiligingscamera gezocht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

miriammiddel

Beveiligingscamera gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-26 22:43

Voor de paddocks buiten en in de stallen, ben ik op zoek naar beveiligingscamera's, zodat ik de paarden af en toe in de gaten kan houden.

Het liefst zoek ik een draadloze camera (accu of batterij van goede duur), die verbonden kan worden via Wifi en een app zodat ik altijd kan kijken met mijn mobiel op de camera.

Het mooist is als de camera kan roteren en ik dus de camera ook kan laten draaien via de app, zodat ik alle paddocks en wellicht een deel van het weiland goed kan overzien. Richting de 360 graden zou perfect zijn.

Ook is de wens dat hij alle beelden automatisch opneemt, en dag deze beelden bijvoorbeeld een dag of aantal dagen bewaard worden. Daarna mogen de beelden weggegooid of overgeschreven worden.

Ik zit al een tijdje te zoeken, maar kan niet de juiste camera vinden. Daarnaast ben ik helemaal niet handig met dit soort dingen...

Wie o wie hebben ideeën met dat wat ik zoek? :D

Esther_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-26 22:59

Ik heb er een paar van reolink hangen. Ik heb er een met batterij (en zonnepaneel) en een op stroom. Die op stroom heeft een super groot bereik in de nachtmodus. Die met batterij heeft een klein beetje licht nodig om in de nacht beeld te hebben.
Makkelijk met wifi te verbinden, hebben een sd kaart die als hij vol is automatisch de oudste beelden wist.
En je kan in de app instellen of je continu wilt opnemen of alleen bepaalde tijdvakken of beweging. Continu opnemen kost wel veel meer batterij.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-26 06:45

Wij hebben Tapo camera’s. Heel fijne camera, en je hebt veel verschillende types; 360 graden draaien, met of zonder accu, met zonnepaneel, met geheugenkaart voor de opslag.. en je hebt geen abonnement nodig, ook fijn!
Er is een functie om de camera continu automatisch te laten draaien, maar dat zal meer batterij kosten, dus ik draai hem handmatig op afstand als ik een ander deel van de wei wil zien.

Ik heb er zo veel baat bij gehad toen mijn paard koliek had! Echt heel fijn om vanuit je bed alles in de gaten te houden.

Ik heb er kaartjes van 128GB in zitten, en kan zo bijna een half jaar terug kijken. Hij neemt alleen beweging op, maar dat kun je ook instellen.

Dit is de camera die ik heb (alleen heb ik hem dan gewoon met stekker in het stopcontact) *link*

lies_sparkle

Re: Beveiligingscamera gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-26 10:39

Ik raad ook een Tapo camera aan!

Bowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-26 11:06

Hier ook Tapo camera's, enige jammere is dat ik ze regelmatig moet kalibreren omdat ze niet goed terug keren naar begin positie of denken dat ze al aan het eind van hun bereik zijn. En de SD kaart wordt niet altijd herkent waardoor de beelden op dat moment niet worden opgeslagen. Lost wel op met herstarten.

Ik heb ze ingesteld staat met bewegingsdetectie aan. Als ze bewegen detecteren, volgen ze die en slaan de beelden op. Als de beweging stopt, stopt het opnemen en gaat de camera terug naar begin positie. Verder kan je inderdaad ook handmatig draaien en opnemen. Je kunt ook kiezen voor continu opnemen, of bijvoorbeeld zelfs een tijdschema instellen, waarbij je bijvoorbeeld s nachts alleen beweging opneemt en overdag continu, of juist helemaal niet.

8nnemiek

Re: Beveiligingscamera gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-26 11:10

Die van ons heb ik nu een jaar of 3 gok ik? Die doen het eigenlijk altijd, nooit problemen mee gehad.
Ik heb er wel een goede SD kaart in zitten; de Sandisk extreme pro. Die kosten geen drol, maar zijn echt heel betrouwbaar.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-26 11:16

Wij hebben Eufy, die voldoet ook aan jouw eisen. Wij hebben ze dan voor rond het huis, maar ook met een zonnepaneeltje en met eventuele ruimte voor het geheugenkaartje
Ik kan er nog niet veel oververtellen, aangezien we ze net sinds maandag hebben