Vakantiestalling Sallandse heuvelrug

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

saarie

Vakantiestalling Sallandse heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 13:10

In het kader van durf te vragen:

Ik ga van 16 feb tot 22 feb een weekje op vakantie in Holten en wil graag mijn paard meenemen. We doen dit vaker en tot nu toe kan ik altijd in Nederland wel ergens een box regelen. Maarrr tot nu toe blijkt deze omgeving lastig, veel wat ik heb afgebeld zit vol. Ik wacht nog op antwoord van manege Snorrewind. Nijenkamp, de Eik, manege Vincent heb ik gesproken en zitten vol. Heeft iemand nog briljante adresjes of ideëen? Gaat dus om een stal (weidje met schuilstal mag ook) voor een week, voor een brave ruin van 1.70 hoog. We gaan lekker buitenrijden dus een bak is niet nodig. Ik zit zelf dan in Holten, alle omgeving Sallandse heuvelrug (Holterberg) is prima.

Ik hoor het graag!

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:33

De andere kant van het gebied, maar minicamping Heldersbroek? Hebben weitjes en boxen, moet je wel alles zelf regelen verwacht ik.

En dezelfde kant op als Snorrewind, Erve Meenderinkboer. Maar dat ken ik verder niet.
Laatst bijgewerkt door Chantalla op Vandaag, 13:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Wonkeydonkey

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:33

Manege achter'n Bos in Rijssen misschien?

saarie

Re: Vakantiestalling Sallandse heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 13:39

Erve Meenderinkboer heb ik wel eens een nacht gestaan voor een eventingwedstrijd inderdaad, maar ligt wel flink uit de richting van het gebied waar we willen gaan rijden. De rest ga ik even naar kijken, bedankt voor de tips!