Ervaring Horsecharms

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

CleoG

Ervaring Horsecharms

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-26 11:06

Hoi!

Ik wilde even horen welke ervaringen jullie hebben met de webshop Horsecharms.

Op 30/7/2025 deed ik een bestelling voor een touwhalster en 2 leadropes. Ik kreeg al snel een vriendelijk mailtje dat de beige kleur voor de leadropes niet op voorraad was. Ze verwachtte het weer binnen te krijgen eind augustus. Voor mij was dat prima, het had niet zo veel haast.

In oktober kreeg ik bericht dat ze hoopte het eind oktober binnen te hebben. Oké, geen probleem.

Sinds dat berichtje heb ik niets meer gehoord. Ik heb nog regelmatig gevraagd naar updates over mijn bestelling maar mijn mails en instagram DM's worden niet beantwoord. Op de site staat dat de kleur wel weer op voorraad is (geüpdatet 30/10/2025).

Intussen is de pony waarvoor de bestelling bedoeld was overleden. Ik zou eigenlijk graag mijn geld weer terug willen krijgen, maar weet niet goed hoe ik weer contact kan krijgen met het haar.

Wat zouden jullie doen? Wat kan ik nog proberen?

Groetjes!

Caira

Re: Ervaring Horsecharms

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-26 11:38

Ze zijn praktisch elke avond live op TikTok, ik zou ze daar eens aanspreken.

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-26 11:42

Ik denk dat ervaringen niet perse heel representatief hoeven te zijn. De webshop is in april 2025 overgenomen door iemand anders, dus het gaat dan specifiek om recente ervaringen.
Ik heb een aantal jaar geleden nog wel ns wat besteld, toen het nog van Joyce was, en toen was alles altijd snel en netjes geregeld.

osanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-26 12:31

Bij jou duurt het wel heel lang , heb soort gelijke ervaring ivm touw niet voorradig. Is uiteindelijk wel verstuurd en heb een track en trace gekregen. Zou op 5 jan geleverd worden , nog steeds niets geleverd. Hier kunnen zij helaas niets aan doen , reageren wel terug op mailtjes als ik blijf mailen.

Misschien kijken of je kan mailen of indd in die live kan gaan ?

welshlander

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-26 14:17

Wat ontzettend jammer om te horen dat je ervaring met ons zo vervelend is geweest. Je topic kreeg ik doorgestuurd door een aantal geshockeerde klanten, omdat ze weten dat wij altijd alles zo snel als lukt leveren en zich niet kunnen vinden in jou ervaring. Recent heb ik van jou geen mails meer gezien, dus dan kan ik er ook niet op reageren..

Via de tiktok lives zijn wij altijd heel makkelijk bereikbaar, wat vele klanten ook fijn vinden.

Inmiddels heb je een mailtje in je inbox en je bestelling is zoals gewenst geannuleerd, geen probleem!

Sterkte met het verlies van je paardje!

MallyBelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-26 16:37

Het is wel even goed om duidelijk aan te geven dat dit de webshop is van ná de wisseling.
Oude berichten van Horsecharms zul je niet veel aan hebben. Joyce heeft niks meer met de webshop te doen.

CleoG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-26 17:13

Klopt, ik deed de bestelling na de overname van het bedrijf en wilde gewoon graag weten wat jullie in deze situatie zouden doen. Ik wist eerlijk gezegd niet op welke andere manier ik nog contact zou kunnen opnemen met de webshop.

Ik kreeg zojuist een mailtje dat de bestelling wordt geannuleerd. Alles is dus netjes opgelost.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-26 19:01