Maneges/stallen rondom drachten

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

AthenaSS

Maneges/stallen rondom drachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-26 01:37

Hallo!
Ik rij momenteel bij een manege in drachten (ik ga de naam niet noemen ivm privacy) maar ik ben er niet tevreden over. Ik wil daarom graag veranderen van manege. Ik woon zelf in drachten en wil het dus ook met de fiets kunnen doen!

Paardenwelzijn staat hoog bij mij en kan niet op gecompenseerd worden. Ik wil dus ook paarden die niet zomaar hun rondje lopen (ik wil wel nog wat leren :) ) als ik zou kunnen leasen zou het ook top zijn! (Alleen lease van een particulier zou ook goed zijn alleen in mijn evaring is er eeg weinig in dit gebied)

Ik hoor graag ervaringen en aanraders. Bedankt voor het meedenken!

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-26 19:56

Misschien is stal Boeken in Drachtercompagnie wat voor je.
Ik weet niet hoe het er nu is maar ruim 10 jaar geleden zaten er wel uitdagende pony’s tussen, voor een deel welsh cobs. Ook zelf zadelen en op de wei zetten, en je kan er ook leasen. Ik zie zo geen website dus weet niet hoe het nu is hoor.

Nynkex01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-26 20:09

Marigold schreef:
Misschien is stal Boeken in Drachtercompagnie wat voor je.
Ik weet niet hoe het er nu is maar ruim 10 jaar geleden zaten er wel uitdagende pony’s tussen, voor een deel welsh cobs. Ook zelf zadelen en op de wei zetten, en je kan er ook leasen. Ik zie zo geen website dus weet niet hoe het nu is hoor.

Het manege gedeelte heeft een nieuwe eigenaar, maar nog steeds erg leuk!
https://www.ruiterschoolpaardenpassie.nl/