Instructie set

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

TNIE2021

Instructie set

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-26 12:58

Hallo,

Ik kan alleen een oud onderwerp vinden dus ik maak een nieuwe. Wij zoeken een leuk setje voor instructie en met name begeleiding bij/voor wedstrijden. Graag met terugpraat functie en ruime bereikbaarheid, zodat er bij bijvoorbeeld een crossweide ook bereik is.

Nu zie ik vooral veel advertenties van Whis. Zijn er ook andere opties die goed werken? Natuurlijk ook benieuwd naar welke uitvoering dan.

Alvast bedankt!

Odetje92

Re: Instructie set

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-26 13:26

Ik heb al jaren de ceecoach naar alle tevredenheid

zacharyhill

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-26 14:09

Heel tevreden over whis, ik heb een set voor 2 personen met terugpraat functie en een voor 3 met terugpraat functie van deze set is het kastje over boord gevallen (we gebruiken deze op onze boot voor communicatie met aanleggen in sluizen). Ik was bang dat ik de gehele set moest vernieuwen maar ik kon zo een nieuw kastje bestellen.

TNIE2021

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-26 14:34

Ah dank voor de reactie. Die ceecoach, wat is daarvan het bereik in de praktijk ongeveer?

Odetje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-26 14:59

Violaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-26 16:15

MoOtJuHh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-26 17:15

Ik heb een intercom van Ali, en die werkt perfect. Tot nu toe is iedereen positief verbaasd over het geluid. En het scheelt een hoop geld, voor 5 tientjes was ik klaar. Enige wat ik bij mijn set nog niet heb gevonden, is om met 3 of 4 een groepje te kunnen starten. Dat vind ik namelijk handig op buiten rit met mensen die op de fiets meegaan.

Andere sporten maken ook gebruik van headsets en dat is soms echt goedkoper. Denk aan scheidsrechters en motorrijders. Misschien dat het ook nog scheelt.

TNIE2021

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-26 18:37

Oh dat is ook wel slim, zo'n intercom systeem van Ali. Heb jij een link van die van jou toevallig? Ik zie een hele hoop soorten. Dochter is de ruiter en dat is een tiener dus een oortje die past is wel handig.

MoOtJuHh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-26 12:42

Ik heb deze in gebruik, een Ejeas V6c.
https://a.aliexpress.com/_Eji2cUk

Het oortje is prima, en blijft bij mij met ondersteuning van mijn capbandjes goed zitten. Een ander oortje kan natuurlijk ook. Instructrice hoor ik niet klagen over het oortje, maar die zit meestal in de hoek/aan de kant.

FrankavdT

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-26 13:40

Heb een 2e whis set, maar niet helemaal tevreden over. Is met terugpraatfunctie, maar die valt geregeld uit bij de lesklant. Even opnieuw aan en uitzetten helpt altijd. Nu is pas ook nog het pinnetje waarmee je het oplaadkabeltje aansluit, naar binnen gegaan, waardoor één kastje met een omweg opgeladen kan worden.
Onlangs daarom een nieuw setje besteld, van Motorflo: https://www.motorflo.nl/scheidsrechter- ... epsgesprek wat een goede set is dat! Heel fijn geluid, ver bereik, is regen bestendig, bereik tot 1200m, kan tegen een stootje. Was even wennen met het oortje, maar ook dat werkt top. En qua prijs scheelt het veel met whis.

MoOtJuHh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-26 16:16

@FrankavdT, wij hebben denk ik dezelfde. Weet jij toevallig hoe ik 4 in 1 groep krijg? Dat is het enige wat ik nog niet weet, maar wel graag wil. Ik heb er ook 4.

myk_en_shant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-26 16:52

Ook ik gebruik al jaren de ceecoach, ben er zeer tevreden mee.
Is uitbreidbaar tot 5 ruiters, zit terugpraat functie op, is makkelijk in gebruik.

Heb een oudere versie, maar voldoet nog steeds goed.
De nieuwste versie kun je geloof ik met bluetooth oortjes gebruiken, die ik heb zit je vast aan kabel oortjes.

FrankavdT

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-26 19:06

MoOtJuHh schreef:
@FrankavdT, wij hebben denk ik dezelfde. Weet jij toevallig hoe ik 4 in 1 groep krijg? Dat is het enige wat ik nog niet weet, maar wel graag wil. Ik heb er ook 4.

Volgens mij op dezelfde manier als dat je het ene kastje met het andere verbindt. Er staat een video op de website van de man hoe je ze connect, dat ging bij mij heel makkelijk overigens, dus ga er vanuit dat je er zo ook meerdere kan connecten? Anders die man van dat bedrijf even bellen, mijn levering bleef ergens hangen en hem toen gebeld, ben heel goed geholpen daarmee :)

vierspan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-26 19:12

Wanneer 1 van beide een telefoonabonnement heeft met onbeperkt bellen, is dat niet het makkelijkst, icm een headsetje/oortje?

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-26 19:45

FrankavdT schreef:
Heb een 2e whis set, maar niet helemaal tevreden over. Is met terugpraatfunctie, maar die valt geregeld uit bij de lesklant. Even opnieuw aan en uitzetten helpt altijd. Nu is pas ook nog het pinnetje waarmee je het oplaadkabeltje aansluit, naar binnen gegaan, waardoor één kastje met een omweg opgeladen kan worden.
Onlangs daarom een nieuw setje besteld, van Motorflo: https://www.motorflo.nl/scheidsrechter- ... epsgesprek wat een goede set is dat! Heel fijn geluid, ver bereik, is regen bestendig, bereik tot 1200m, kan tegen een stootje. Was even wennen met het oortje, maar ook dat werkt top. En qua prijs scheelt het veel met whis.

Dit is dezelfde dan de hierboven genoemde ejeas van Ali.

TNIE2021

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-26 20:13

Dank nogmaals, het ejeas setjes is besteld.

Zeker het testen waard voor die prijs. Ik ben benieuwd!