Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
TNIE2021 schreef:Ah dank voor de reactie. Die ceecoach, wat is daarvan het bereik in de praktijk ongeveer?
MoOtJuHh schreef:@FrankavdT, wij hebben denk ik dezelfde. Weet jij toevallig hoe ik 4 in 1 groep krijg? Dat is het enige wat ik nog niet weet, maar wel graag wil. Ik heb er ook 4.
FrankavdT schreef:Heb een 2e whis set, maar niet helemaal tevreden over. Is met terugpraatfunctie, maar die valt geregeld uit bij de lesklant. Even opnieuw aan en uitzetten helpt altijd. Nu is pas ook nog het pinnetje waarmee je het oplaadkabeltje aansluit, naar binnen gegaan, waardoor één kastje met een omweg opgeladen kan worden.
Onlangs daarom een nieuw setje besteld, van Motorflo: https://www.motorflo.nl/scheidsrechter- ... epsgesprek wat een goede set is dat! Heel fijn geluid, ver bereik, is regen bestendig, bereik tot 1200m, kan tegen een stootje. Was even wennen met het oortje, maar ook dat werkt top. En qua prijs scheelt het veel met whis.