Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dorine92 schreef:Cayenne schreef:725 euro is echt niet nodig. Dan sta je wel superdeluxe en dat vraagt TS niet.
In de kop van Noord-Holland kun je voor 400-500 euro wel all-in staan.
Ja ik dacht ook al dat is dan zeker bij Poko Loko stables ofzo
Manege Noot voldoet denk ook wel. Die hebben 2 binnenbakken
Cayenne schreef:725 euro is echt niet nodig. Dan sta je wel superdeluxe en dat vraagt TS niet.
In de kop van Noord-Holland kun je voor 400-500 euro wel all-in staan.
muis_lover schreef:Ik ben rustig opzoek naar een eigen paardje en daarbij komt natuurlijk ook weer pensionstalling.
Ik ben er even uit geweest met eigen paarden dus wil me graag weer een beetje oriënteren.
Ik zoek een stal met binnenbak die ook doordeweeks beschikbaar is tussen 5 en 7 (ivm werk), paard moet dagelijks buiten komen en gezet worden en ten slotte mesten en voeren (eventueel eigen bijvoer) in de basis incl. Voor max 400 pm
Omgeving is dus Alkmaar of boven Alkmaar ivm werk max 30 min rijden vanaf de Mare (Alkmaar)
Wie weet er nog leuke stalling mogelijkheden?
Oskarrino schreef:muis_lover schreef:Ik ben rustig opzoek naar een eigen paardje en daarbij komt natuurlijk ook weer pensionstalling.
Ik ben er even uit geweest met eigen paarden dus wil me graag weer een beetje oriënteren.
Ik zoek een stal met binnenbak die ook doordeweeks beschikbaar is tussen 5 en 7 (ivm werk), paard moet dagelijks buiten komen en gezet worden en ten slotte mesten en voeren (eventueel eigen bijvoer) in de basis incl. Voor max 400 pm
Omgeving is dus Alkmaar of boven Alkmaar ivm werk max 30 min rijden vanaf de Mare (Alkmaar)
Wie weet er nog leuke stalling mogelijkheden?
Tussen 5 en 7 in de ochtend? Of avond? Ik denk dat je ochtend bedoeld maar durf niet te zeggen hoelaat mijn stal opengaat, hebben wel sluitingstijden maar geen idee over de openingstijden. Ik sta op stal Jonker in Bergen, binnenbak, hele dagen buiten met hooi, bos om de hoek. Alles wordt gedaan alleen de paddock moet je 4-5x per maand mesten. Alleen ben ik bang dat we geen stallen meer gaan opvullen. Maar je kan het altijd proberen! Prijs zit rond de €335
muis_lover schreef:Oskarrino schreef:
Tussen 5 en 7 in de ochtend? Of avond? Ik denk dat je ochtend bedoeld maar durf niet te zeggen hoelaat mijn stal opengaat, hebben wel sluitingstijden maar geen idee over de openingstijden. Ik sta op stal Jonker in Bergen, binnenbak, hele dagen buiten met hooi, bos om de hoek. Alles wordt gedaan alleen de paddock moet je 4-5x per maand mesten. Alleen ben ik bang dat we geen stallen meer gaan opvullen. Maar je kan het altijd proberen! Prijs zit rond de €335
Nee ik bedoel einde middag avond voor na me werk
Freyr schreef:Stal de Wilgen komt inderdaad ook bij mij op, zit wel op de rand van je budget volgens mij. Hoe het met mesten vd uitloopstallen zit, weet ik niet.
Csi stables heb je ook, maar daar is het ook goed luxe en boven je budget.
Heb je een oproepje in de fb groep stalling en weidegang gedaan of daar al gekeken?