Ervaringen cursus OneHorseLife / Anna Marciniak?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ellekebr

Ervaringen cursus OneHorseLife / Anna Marciniak?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-26 21:29

Ik ben benieuwd of iemand ervaring heeft met de online cursussen van OneHorseLife? Specifiek heb ik interesse in de RTRT cursus (met het bit).

Ik heb ooit haar boek gekocht (toen die nog niet zo’n belachelijk hoge prijs had) maar dat paste niet helemaal bij me. Toch ben ik al 3 jaar geïnteresseerd in deze cursus :’) dus ik ben benieuwd of er ervaringen zijn.

Melzazu

Re: Ervaringen cursus OneHorseLife / Anna Marciniak?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-26 21:57

Ik volg even mee. Las ooit een artikel en zag wat filmpjes. Vond ik erg interessant maar vind de training best een bedragje om zomaar “eventjes” aan te schaffen

Ellekebr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-26 22:12

Ik lees (helaas) heel veel slechte ervaringen op trustpilot en reddit. Benieuwd of er bokkers met ervaring zijn

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:28

Ik, ik heb gewerkt met de toenmalige nl trainer van Anna en ik kan je vertellen dat ik alle negatieve verhalen geloof. Zelf heb ik een clinic bij haar gedaan als toeschouwer en ze was zo verschrikkelijk naar en gemeen dat ik uiteindelijk ingebroken heb bij een sessie en de deelnemer eruit gehaald heb, die stond daar in tranen terwijl er tegen haar geschreeuwd werd. Ook heb ik via via een leuk filmpje gekregen waarbij ze een paard gruwelijk hard mept. In het begin heb ik veel mee gedaan en zelfs haar NL facebook pagina bijgehouden maar inmiddels ben ik daar echt van genezen.

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:59

Ik ken haar niet en was nieuwsgierig, even op haar website kijken en..... https://onehorselife.com/onehorselifeon ... AC10%2C000

Ik snap dat ze haar geld moet betalen en ik kan best inzien dat (als dit een methode is die bij je past) dit het geld wel waard kan zijn.. Maar even €10.000 neerleggen is bizar. Haar losse modules hebben wel normalere prijzen zie ik.

Op haar website staan vooral foto's en tekst, terwijl ik juist benieuwd zou zijn naar een paar filmpjes voor de beeldvorming van haar aanpak. Nu heeft ze wel wat dingen op youtube staan, zie ik. Maar als ik Caira's ervaring zo lees, ben ik benieuwd naar meer.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:05

Nu ik de reviews op trustpilot heb gelezen ben ik juist helemaal niet meer benieuwd naar meer :\

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:12

prompter schreef:
Nu ik de reviews op trustpilot heb gelezen ben ik juist helemaal niet meer benieuwd naar meer :

ja misschien zeg ik het verkeerd, ik ben dus benieuwd of er beeldmateriaal is die al die slechte ervaringen etc kan tegenspreken. Heb so far nog niets gezien waar ik zó van onder de indruk ben dat de slechte reviews omver blaast.

lovelance

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:10

Caira schreef:
Ik, ik heb gewerkt met de toenmalige nl trainer van Anna en ik kan je vertellen dat ik alle negatieve verhalen geloof. Zelf heb ik een clinic bij haar gedaan als toeschouwer en ze was zo verschrikkelijk naar en gemeen dat ik uiteindelijk ingebroken heb bij een sessie en de deelnemer eruit gehaald heb, die stond daar in tranen terwijl er tegen haar geschreeuwd werd. Ook heb ik via via een leuk filmpje gekregen waarbij ze een paard gruwelijk hard mept. In het begin heb ik veel mee gedaan en zelfs haar NL facebook pagina bijgehouden maar inmiddels ben ik daar echt van genezen.

Hier een zelfde soort ervaring, iets minder heftig, maar ik zat er goed mee toen.
Ik zat eens tijdens een clinic in het publiek en was afgeleid door een paard wat in de modder ging rollen toen de eigenaresse hem uit de wei wilde halen, ik vond dit best komisch en blijkbaar was dit zichtbaar aan mijn gezicht en die van de persoon naast mij. Ze werd woest op ons en heeft ons echt onterecht hard aangesproken en op ons nummer gezet. Ik schaamde mij dood en voelde mij daarna heel naar.
Ik vind haar heel eng, ze is autoritair en heel erg afstandelijk, tijdens de gehele clinic wel, de reviews op reddit en trustpilot kan ik dus echt wel geloven.

Ellekebr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 19:16

Wat zonde dat zoveel mensen slechte ervaringen hebben! Maar vooral dus met haar als persoon, haar methode vind ik nog een beetje een mysterie.

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:56

Ellekebr schreef:
Wat zonde dat zoveel mensen slechte ervaringen hebben! Maar vooral dus met haar als persoon, haar methode vind ik nog een beetje een mysterie.

Eens.. Maar hoe langer ik er over nadenk hoe meer ik denk; al is een persoon nog zo'n genie, ik wil geen geld geven aan iemand die kort gezegd 'slecht mens' is.
Natuurlijk mag iedereen doen wat ze zelf willen, maar ik denk eigenlijk dat ik voor mijzelf toch zou kijken naar iemand met stabielere trustpilot.

FCSA

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:05

Lara schreef:
prompter schreef:
Nu ik de reviews op trustpilot heb gelezen ben ik juist helemaal niet meer benieuwd naar meer :

ja misschien zeg ik het verkeerd, ik ben dus benieuwd of er beeldmateriaal is die al die slechte ervaringen etc kan tegenspreken. Heb so far nog niets gezien waar ik zó van onder de indruk ben dat de slechte reviews omver blaast.

Op haar fb pagina worden regelmatig video’s gepost.

Selente

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:38

Ellekebr schreef:
Ik ben benieuwd of iemand ervaring heeft met de online cursussen van OneHorseLife? Specifiek heb ik interesse in de RTRT cursus (met het bit).

Ik heb ooit haar boek gekocht (toen die nog niet zo’n belachelijk hoge prijs had) maar dat paste niet helemaal bij me. Toch ben ik al 3 jaar geïnteresseerd in deze cursus :’) dus ik ben benieuwd of er ervaringen zijn.

Ah, ben ik dus toch niet gek... Ik had er ooit naar gekeken en destijds getwijfeld omdat ik het veel geld vond voor een boek. Uiteindelijk wilde ik hem toch bestellen en toen was hij ineens praktisch €300,-... Toen dacht ik nog; ben ik nu gek of is hij ineens x3 gegaan?! Maar wel dus.

Ik had er ook bijna in geïnvesteerd, maar vanwege de reviews dus (gelukkig) niet meer gedaan. En wat Lara zegt, ik wil absoluut geen geld uitgeven aan mensen die op deze manier met hun medemens omgaan.

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:52

Wow ik heb me even ingelezen in de ervaringen..
Ik heb haar vaker voorbij zien komen en was altijd positief over het beeld wat ik zag maar vond het te duur. Nu ik de ervaringen lees ben ik blij dat ik skeer was en er niet in geïnvesteerd heb.

Ellekebr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 13:03

Selente schreef:
Ellekebr schreef:

Ah, ben ik dus toch niet gek... Ik had er ooit naar gekeken en destijds getwijfeld omdat ik het veel geld vond voor een boek. Uiteindelijk wilde ik hem toch bestellen en toen was hij ineens praktisch €300,-... Toen dacht ik nog; ben ik nu gek of is hij ineens x3 gegaan?! Maar wel dus.

Ik had er ook bijna in geïnvesteerd, maar vanwege de reviews dus (gelukkig) niet meer gedaan. En wat Lara zegt, ik wil absoluut geen geld uitgeven aan mensen die op deze manier met hun medemens omgaan.

Ik had hem voor €80, nog steeds veel te duur eigenlijk. Ben niet eens tot de helft gekomen :’)

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:07

Ik vind als je sommige van haar filmpjes op de de sociale media kijkt, zeker van het werk in de hand dat de paarden vaak veel stress symptomen hebben... vooral als je naar hun bezorgde blik kijkt.

Nee, dan kun je denk ik beter je geld aan Kelly de Geus geven ;)

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 21 min geleden

In Polen (waar ze vandaan komt) staat ze vooral bekend om haar manier van communiceren, met name wat betreft het omgaan met kritische feedback en, hoe zeg je dat nou netjes, ietwat bovengemiddeld zelfvertrouwen :+ Een bijzondere dame is dat.

Geen idee over haar grondwerk maar het rijden is nooit bepaald indrukwekkend geweest, ze kan netjes zitten en een paard aan de lange teugel hoefslag laten lopen.

Ik zou er niet aan beginnen, wordt je niet gelukkiger van.