Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
prompter schreef:Nu ik de reviews op trustpilot heb gelezen ben ik juist helemaal niet meer benieuwd naar meer
Caira schreef:Ik, ik heb gewerkt met de toenmalige nl trainer van Anna en ik kan je vertellen dat ik alle negatieve verhalen geloof. Zelf heb ik een clinic bij haar gedaan als toeschouwer en ze was zo verschrikkelijk naar en gemeen dat ik uiteindelijk ingebroken heb bij een sessie en de deelnemer eruit gehaald heb, die stond daar in tranen terwijl er tegen haar geschreeuwd werd. Ook heb ik via via een leuk filmpje gekregen waarbij ze een paard gruwelijk hard mept. In het begin heb ik veel mee gedaan en zelfs haar NL facebook pagina bijgehouden maar inmiddels ben ik daar echt van genezen.
Ellekebr schreef:Wat zonde dat zoveel mensen slechte ervaringen hebben! Maar vooral dus met haar als persoon, haar methode vind ik nog een beetje een mysterie.
Lara schreef:prompter schreef:Nu ik de reviews op trustpilot heb gelezen ben ik juist helemaal niet meer benieuwd naar meer
ja misschien zeg ik het verkeerd, ik ben dus benieuwd of er beeldmateriaal is die al die slechte ervaringen etc kan tegenspreken. Heb so far nog niets gezien waar ik zó van onder de indruk ben dat de slechte reviews omver blaast.
Ellekebr schreef:Ik ben benieuwd of iemand ervaring heeft met de online cursussen van OneHorseLife? Specifiek heb ik interesse in de RTRT cursus (met het bit).
Ik heb ooit haar boek gekocht (toen die nog niet zo’n belachelijk hoge prijs had) maar dat paste niet helemaal bij me. Toch ben ik al 3 jaar geïnteresseerd in deze cursus :’) dus ik ben benieuwd of er ervaringen zijn.
Selente schreef:Ellekebr schreef:Ik ben benieuwd of iemand ervaring heeft met de online cursussen van OneHorseLife? Specifiek heb ik interesse in de RTRT cursus (met het bit).
Ik heb ooit haar boek gekocht (toen die nog niet zo’n belachelijk hoge prijs had) maar dat paste niet helemaal bij me. Toch ben ik al 3 jaar geïnteresseerd in deze cursus :’) dus ik ben benieuwd of er ervaringen zijn.
Ah, ben ik dus toch niet gek... Ik had er ooit naar gekeken en destijds getwijfeld omdat ik het veel geld vond voor een boek. Uiteindelijk wilde ik hem toch bestellen en toen was hij ineens praktisch €300,-... Toen dacht ik nog; ben ik nu gek of is hij ineens x3 gegaan?! Maar wel dus.
Ik had er ook bijna in geïnvesteerd, maar vanwege de reviews dus (gelukkig) niet meer gedaan. En wat Lara zegt, ik wil absoluut geen geld uitgeven aan mensen die op deze manier met hun medemens omgaan.
Een bijzondere dame is dat.