Hallo. Ik zit erover te denken weer eens van instructie te wisselen. Ik heb altijd iemand vast via stal als basis zeg maar zo eens per week en daarbij een ander die ik dan eens per maand of 6 weken doe.
Na een jaar met, op zich, fijne instructie was ik eens verder aan het kijken. Ik volg Noor Tanger al wat langer en zodoende kwam ik via daar bij Patrick Molenaar uit. Ik zou eventueel op een lesroute kunnen komen van hem. Een stalgenoot lest wel eens bij Ton Duivenvoorden en nu dacht ik later, is dat niet enigzins hetzelfde?
Hebben jullie ervaring eventueel met 1 of beide heren voor lessen onder het zadel en zo ja, wie heeft jouw voorkeur of wat kan ik meenemen in mijn overweging?
Volgens mij heeft Noor ook wel eens les bij Ton Duivenvoorden. Dus ze zitten op dezelfde lijn kwa rijstijl en visie.
Eatshay
Geplaatst: Gisteren, 20:36
Die zitten idd op 1 lijn, maar ik zou voor de continuiteit van Ton gaan. Patrick gaat zijn routes ook afschalen trouwens, dat zei hij eerder deze week nog.
Noor en patrick lessen zelf evengoed bij Ton, zowel dressuurmatig als WE. Ton zit centraler in NL dan dat patrick zit en in dat opzicht zou ton wellicht handiger zijn. Ik heb les gehad van beide mannen, beiden zijn vakmannen en weten wat ze doen en hoe ze het moeten overbrengen, uit gemak (ik zit in het noorden) heb ik vaker les gehad van ton dan van patrick.
1 ding is zeker: zelfde wijze van rijden, zelfde visie en zelfde wijze van lesgeven, wat dat betreft maakt het dus niet uit welke van de 2 je lessen gaat volgen. Als je op een lesroute van patrick zit die hij gaat behouden dit jaar, dan kan ik je echt aanraden om aan te sluiten
Kim wat fijn dat jij met beide ervaring hebt. Ton zit veel dichter bij maar ik heb ook de mogelijkheid om op een lesroute van Patrick te komen. Vandaar dat ik dus ook deze vraag zo had. Maar er zit dus geen groot verschil tussen begrijp ik?