GZ Springinstructeur evt. vereniging met springlessen

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Aatrox

GZ Springinstructeur evt. vereniging met springlessen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 20:33

Goedeavond Bokt,

ik zoek me suf, enorm veel (voor mijn gevoel) al mensen benaderd voor springlessen in Noord-Brabant, regio Eindhoven/Uden.

Iedereen van de 'oude' garde heb ik benaderd, hebben geen plek/tijd meer, verwijzen mij door (super lief) naar iemand die dit helaas ook niet heeft en zo loop ik nu een beetje vast.

We springen op een leuk amateur niveau en met mijn jonge paard wil ik vooral uit vertrouwen hem de parcousen mee in kunnen nemen, ook doen we aan eventing in het seizoen.

Ik kan ook naar locatie komen, indicatie is minimaal 1x in de 2 weken les met 2 paarden voor een normale prijsklasse waar ik dan fijn wat huiswerk heb om mee aan de slag te gaan.

Eventueel sta ik ook open om ergens een lidmaatschap aan te schaffen bij een leuke rijvereniging die plek heeft om eventueel 2 paarden achter elkaar in een les te zetten, maar tot nu toe geen geluk in deze omgeving.

Zijn er nog mensen die misschien wat onbekender zijn, of net iets verder zitten maar die 15 min extra rijden echt waard zijn. Wij hebben op locatie zelf ook prachtig materiaal om in te zetten al zeg ik het zelf dus dit is ook zeker een optie.

Qua tijden en dagen ben ik eigenlijk enorm flexibel, ik ben zelf helaas door mentale gezondheid wel iemand die snel paniek en angst ervaart en hierdoor stil valt, iemand die mij hierin begrijpt en doorheen kan praten zou gewaardeerd worden, ik snap ook dat niet iedereen hiervoor weggelegd is.

Mochten jullie misschien nog mensen weten en eventueel mobiele nummers hebben die ik kan contacteren zou dat super zijn want ik weet het echt niet meer momenteel.

Alvast bedankt bokt!

Groetjes,
Lala