Ik heb in een ver verleden wel eens besteld bij Equiplay. Toen geen problemen gehad. Nu zou ik een nieuwe dunnere leadrope krijgen voor kerst. Deze is al 3 weken geleden besteld en nog steeds niet binnen. Op berichten en mails wordt niet gereageerd. Heeft iemand ervaring met deze site op dit moment?
Elisa2
Geplaatst: 28-12-25 12:23
Niet met die site maar ik had laatst wel iets soortgelijks. Paar keer gemaild, en toen ik wilde bellen was de telefoon afgesloten.
Toen heb ik een e-mail gestuurd dat ik die bestelling zolang geleden heb gedaan, ik geen enkele reactie kreeg en de telefoon afgesloten was en dat ik als ik de volgende dag niks zou horen aangifte zou doen van oplichting.
Nou de volgende dag was mijn bestelling verstuurd en konden ze ineens wel reageren..
Niet leuk dat het zo moet, ik had ook alle begrip gehad voor als het wat langer had geduurd zolang ze maar gecommuniceerd hadden.
Staat ook als zodanig op de site, dat het handwerk is en bestelling dan wat langer kan duren. Het is geen groot bedrijf inderdaad en er is ook nog een leven naast met paarden kindertjes etc. Ik ken haar alleen maar als betrouwbaar. Maar ben het wel eens dat een mailtje beantwoorden wel had gekund.
Als ik het nalees denk ik dat je net rond Sinterklaas hebt besteld, dat was ook een hele drukke tijd dus kan zomaar daarom komen.
Gizeppie
Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-25 15:41
Freya6 schreef:
Volgens mij is equiplay hartstikke betrouwbaar. Kunnen zoveel redenen zijn waarom iets wat langer duurt. Het is bol. Com niet
Ik verwacht niet dat een website altijd bol.com is. Maar dan is het wel handig om de levertijd erbij te zetten of een reactie te geven dat het langer duurt.
Misschien is ze gesloten met de feestdagen en op zondag?
Mijn ervaringen zijn altijd goed geweest, betrouwbaar bedrijf in ieder geval.
callippo
Geplaatst: 28-12-25 17:21
Als het goed is, zijn alle bestellingen tot 18 december voor de kerst verzonden (en bezorgd) en mails t/m de maandag voor kerst beantwoord.
Afgelopen week heb ik vakantie genomen, dus de mailtjes net voor/tijdens de kerst zijn niet meer beantwoord (heb even snel gekeken en er is alleen 1 vraag van iemand met H als voorletter, maar die gaat over een bestelling van 18 december).
Vanaf morgen ben ik weer aan het werk voor de webshop. Als jij niet 'H' bent, stuur me dan een nieuw berichtje (mag ook via WhatsApp, telnr staat op je factuur) dan kan ik uitzoeken waarom jouw bestelling van 3 weken geleden niet aangekomen is.
Bedankt allemaal voor het mee denken en fijn dat er goede ervaringen zijn.
Ik ga even voor de zekerheid checken wat er is gebeurd. Ik heb problemen gehad met mijn Outlook en vpn (beveiliging). Misschien is daardoor of mijn mail niet verzonden/of heb ik geen mail ontvangen of is de bestelling niet goed doorgekomen. Mocht het niet daaraan liggen zal ik contact opnemen.