Ervaring met stallen in Gelderland

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kolientje

Ervaring met stallen in Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-25 16:20

Ivm verhuizing naar een andere regio ben ik op zoek naar een pensionstalling in de Achterhoek, liefst rond Lochem of daaromheen. Omdat het gaat om 2Friezen toch een wat beperkt budget, niet boven de €300pp. Volpension.
Nu had ik contact met de Heksenlaak. Ik lees en vind daar niet zoveel over. Wie kan mij wat meer vertellen, zodat ik kan kijken of het de moeite loont, daar te gaan kijken.
Andere suggesties?
Overdag buiten, zomer in de weide, nacht op stal. Liefst wat kleinschalig.
Laatst bijgewerkt door kolientje op 25-12-25 16:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Melzazu

Re: Ervaring met stallen in Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 16:43

Heksenlaak had de laatste keer dat ik er was kleine stallen en niet veel buitenruimte.

Verder ken ik geen goede stallen volpension voor het geld wat je noemt. Dan zit je toch echt al snel boven de 300.-

Maar je geeft buiten het budget ook niet duidelijk aan wat je belangrijk vindt voor je paarden.

Sterre98

Re: Ervaring met stallen in Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 17:07

Ik reed vorig jaar vrij regelmatig langs heksenlaak, geen ervaring mee, maar wat ik zag was kleine paddock/weide en flinke blub.

Verder geen ervaring mee, en zag alleen voorkant van de manege.

Stukje verderop richting Zwiep stond er ook een bordje met stallen te huur. Weet natuurlijk niet of dat nu nog zo is. Maar je kan altijd kijken!