Stalling omgeving Bollenstreek

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cinnamonroll

Stalling omgeving Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-25 15:51

Hi allemaal,

Ik ben op zoek naar een stalling voor mijn ruin in de Bollenstreek, het liefst 24/7 buiten. Momenteel staan we op een super fijn plekje, zo goed als all-in, 24/7 buiten in groepsverband met voldoende ruwvoer en een hele fijne sfeer onderling. Enige probleempje: het ligt in Schipluiden (randje met Delft/Rotterdam) en ik ben onlangs gaan wonen en (fulltime) werken in de bollenstreek. Dat is rond de 40 km enkele reis. :+

Nu ben ik dus rustig aan het zoeken naar een vergelijkbaar plekje in deze omgeving. De minimale eisen die ik heb zijn toch wel:
• Zoveel mogelijk buiten, liefst 24/7.
• Voldoende ruwvoer, niet langer dan 4 uur zonder.
• All-in heeft natuurlijk mijn voorkeur, maar een doe het samen constructie waarbij je 1 of 2 diensten hebt in de week sta ik ook voor open. Zo lang er onderling een goede sfeer is en dit niet je hele avond in beslag neemt (bij mijn vorige stal was ik meer dan 3 uur per dienst bezig en de sfeer was echt niet top, dat waren ook de voornaamste redenen dat ik weg ben gegaan). :n
• Mijn budget is €500 per maand.
• ±20 km vanaf Warmond.

Ik ben nu na aardig wat zoekwerk en doorspitten van eerdere topics bekend met de meeste grote/bekende stallen die hier (grotendeels) aan voldoen, maar deze staan of vol of zijn boven mijn budget. Daarom hoop ik via deze weg juist de wat minder bekende/privé plekjes te vinden.

Alvast bedankt voor het meedenken, ik ben benieuwd naar jullie suggesties! *\o/*