Stalling gezocht omgeving Assen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Aries_31

Stalling gezocht omgeving Assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-25 10:49

Ik heb Bokt al even afgezocht, maar de topics die ik kon vinden die waren al best oud..

Een vriendin en ik zijn opzoek naar een plekje voor onze beide paarden:
- een 10-jarige Welsh ruin van ongeveer 1.55m
- een 3,5-jarige KWPN ruin van ongeveer 1.70m

Waar we nu staan (allebei bij een andere particulier), staan de paarden goed. We zouden alleen zo graag samen willen staan :knuffel:
Naar elkaar verhuizen, is helaas geen optie

Waar we naar op zoek zijn, is best ruim:
- een buitenbak (binnenbak zou geweldig zijn, maar is geen must)
- genoeg buitenruimte
- 24/7 buiten met schuilstal óf in de nacht op stal (dan wel minimaal 8 uur buiten)
- goed hooi
- tot plusminus 300 euro per maand
- in een straal van 15km rondom Assen

Misschien heeft iemand hier dé tip voor ons! Onder het mom van de kracht van Bokt

CobCowgirl

Re: Stalling gezocht omgeving Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 11:41

Oud-stalgenoten staan in Ubbena, waar je een stal (met weide) kan huren per paardeneigenaar of dus met meerdere personen kan samendoen. Je kan dan zelf kiezen voor stal of 24/7 buiten (maar dan moet je wel zelf voor de weide-inrichting zorgen. Het is wel volledig doe-het-zelf (volgens mij) en ik weet ook niet of er nog plek is. Mocht ik je met iemand in contact kunnen brengen, doe me maar een PB.

Aries_31

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-25 12:38

CobCowgirl schreef:
Oud-stalgenoten staan in Ubbena, waar je een stal (met weide) kan huren per paardeneigenaar of dus met meerdere personen kan samendoen. Je kan dan zelf kiezen voor stal of 24/7 buiten (maar dan moet je wel zelf voor de weide-inrichting zorgen. Het is wel volledig doe-het-zelf (volgens mij) en ik weet ook niet of er nog plek is. Mocht ik je met iemand in contact kunnen brengen, doe me maar een PB.

Bedankt voor je reactie! Ik stuur je even een pb :o