Fysiotherapeut

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Evercreek

Fysiotherapeut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-25 13:06

Hi,

Ik vroeg me af of iemand ook weet of er paarden fysiotherapeuten zijn die in het weekend of avonden werken in Friesland? Ik werk full time en het is lastig om buiten de werktijden zoiets te kunnen regelen. Gezien het waarschijnlijk een behandeltraject wordt van een aantal maanden tot een jaar heb ik liever dat iemand buiten mijn werktijden kan komen dan dat ik iedere keer de strijd aan moet gaan met mijn manager.
Uiteraard snap ik dat het dan meer kost :)

Odetje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-25 18:38

Ik denk een kwestie van aanschrijven naar de fysiotherapeuten in jouw regio

Is het bijvoorbeeld mogelijk voor jou om bij het eerste consult aanwezig te zijn en de vervolg sessies te regelen met een stalgenoot die je paard tijdens de afspraak begeleidt?
Fysiotherapeuten maken altijd verslagen en je kan natuurlijk ook vragen of ze een voice bericht willen sturen met de bevindingen

Thrive

Re: Fysiotherapeut

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-25 19:56

Dierenfysiotherapie Smith is wel in het weekend bij mijn paard geweest en hij denkt heel fijn met je mee, je zou Chris kunnen benaderen.

love_odin

Re: Fysiotherapeut

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-25 20:00

Heey een bekende :D

Je kan wijers proberen? Maakt voor mij altijd een uitzondering ivm mijn werk.

Evercreek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-25 07:56

Bedankt voor de tips, ik ga me erin verdiepen!

Odetje92 schreef:
Ik denk een kwestie van aanschrijven naar de fysiotherapeuten in jouw regio

Is het bijvoorbeeld mogelijk voor jou om bij het eerste consult aanwezig te zijn en de vervolg sessies te regelen met een stalgenoot die je paard tijdens de afspraak begeleidt?
Fysiotherapeuten maken altijd verslagen en je kan natuurlijk ook vragen of ze een voice bericht willen sturen met de bevindingen

Dat is inderdaad ook een goede, pensionhouder wil ook altijd graag helpen als ik hierom vraag. Ik kan zometeen wel overleggen met de fysio (en pensionhouder) wat zij hiervan vinden. Ik wil ook niet een ander met mijn problemen opschepen :=

@love_odin:
Haai! :wave: :wave: