Stalling gezocht zuid-holland/noord-brabant

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

AnneRosa26

Stalling gezocht zuid-holland/noord-brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 12:31

Ik zoek voor een jonge ruin (warmbloed) een kleinschalige plek in regio Rotterdam-Gouda. Eventueel iets verder mag ook aangeboden worden, mits het voldoet aan het onderstaande.

Wat ik precies zoek:
• Onverpakt ruwvoer.
• Een kleine, stabiele groep paarden.
• Paddock paradise/browsing paddock idee of in ieder geval iets met veel vrije beweegruimte. Geen postzegels of uitloopjes met krappe draairuimte.
• Nachten op stal zouden evt. geen probleem zijn
• In de zomer weidegang is wel een vereiste

Diensten 1-2x per week is geen probleem, mits het dan in overleg kan qua tijd (ivm werk en eventuele bijkomende reistijd). Hoe verder van Gouda vandaan, hoe lastiger voor mij het wordt om elke dag te komen, dus daar moet ook rekening mee gehouden worden.

Mijn ruin is niet beleerd en zal dit hoogstwaarschijnlijk niet worden. Hij is groter dan 1,65. Draagt geen ijzers. Qua karakter enorm zachtaardig en eerder onder de indruk van anderen dan dat hij het conflict aan gaat.

Kidde

Re: Stalling gezocht zuid-holland/noord-brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:13

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:48

Wat is je budget?

AnneRosa26

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 15:36

_Nelleke_ schreef:
Wat is je budget?

Max 375 per maand maar idealiter lager

AnneRosa26

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 15:37

Kidde schreef:
Misschien heb je wat aan dit overzicht: https://www.google.com/maps/d/u/1/viewe ... u7J66K3Bjb

Uit mijn hoofd heb je de Kleine Duiker en het Brieschend Paard daar in de buurt zitten

Dit is top! Dankje! Kleine Duiker zit vol zie ik al, maar zal de rest eens doorspitten.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:50

Ik denk dat je budget icm wat je zoekt in de regio niet realistisch is. Dat wat jij wil kost buiten de regio al gauw 500 euro of meer per maand, als het al bestaat.

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:04

AnneRosa26 schreef:
_Nelleke_ schreef:
Wat is je budget?

Max 375 per maand maar idealiter lager

Bij het brieschend paard betaal je 340 per maand. Groepspaddock met een schuilstal, in de zomer wei. Maar daar wordt volgens mij in de winter niet ingeschaard.