(zelfzorg)Plekje bij Heerhugowaard gezocht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

8Daan8

(zelfzorg)Plekje bij Heerhugowaard gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-25 21:34

Voor mijn lieve, grappige c-pony ruin zoek ik een 24/7 buiten-plek met leuk gezelschap en schuilstal in de omgeving Heerhugowaard. Het liefst geheel in zelfzorg en voor zo'n 150,- per maand gemiddeld (hooi meegerekend)
Op dit moment heeft hij een heel fijn (volledig zelfzorg-)plekje in Brabant voor 75,- ('s winters in de paddock met hooi en in de lente op de wei, altijd met zijn maatje samen) en ik weet dat ze in Noord Holland het liefst het vijfvoudige vragen, maar zou er niet iemand zijn die ook zelfzorg doet en er graag een extra pony en extra paar handjes bij heeft?

girlyggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-25 21:54

Nou de kans dat je hier in de buurt dat vind voor die prijs is klein haha wilde er een paar zeggen tot ik die zag. Ga maar gerust 100,- omhoog, ook voor alles zelf doen!

boedjang

Re: (zelfzorg)Plekje bij Heerhugowaard gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-25 22:59

Oei inkl hooi?.tja er zal ergens bij een boer wellicht iets zijn , duim voor je.

marleen_88

Re: (zelfzorg)Plekje bij Heerhugowaard gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-25 10:17

Ik snap die lage bedragen ook nooit, je snapt toch wel dat dat totaal niet rendabel en of realistisch is?