Binnenbak Alphen/Riel te huur

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Wendy013

Binnenbak Alphen/Riel te huur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-25 19:24

Weet iemand of er in Alphen of Riel een binnenbak is waar je tegen betaling gebruik van mag maken? Vooral in de natte maanden zou dit erg fijn zijn.

Linda2B

Re: Binnenbak Alphen/Riel te huur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-25 19:36

Als je lid wordt van de rijvereniging in Riel kun je als lid kosteloos gebruik maken van het eigen terrein met binnenbak.De binnenbak is alleen bezet wanneer er verenigingslessen worden gehouden maar verder altijd vrij voor de leden.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-25 19:38

Heeft de rijvereniging in Riel een eigen binnenbak? Waar joh?
Misschien zou je in Chaam bij stal de Chaamse bossen kunnen proberen, maar dat zal wel prijzig zijn vermoed ik.
Zandeind vast al geprobeerd?

ajesca123

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-25 19:41

Nyaleti schreef:
Heeft de rijvereniging in Riel een eigen binnenbak? Waar joh?
Misschien zou je in Chaam bij stal de Chaamse bossen kunnen proberen, maar dat zal wel prijzig zijn vermoed ik.
Zandeind vast al geprobeerd?

Ja ruitersportvereniging sint antonius. Zit naast de voetbalclub.
Wij zijn daar ook lid en binnenbak is inderdaad vrij te grbruiken buiten lessen en andere activiteiten om.

Wendy013

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-25 17:30

Linda2B schreef:
Als je lid wordt van de rijvereniging in Riel kun je als lid kosteloos gebruik maken van het eigen terrein met binnenbak.De binnenbak is alleen bezet wanneer er verenigingslessen worden gehouden maar verder altijd vrij voor de leden.

Heb even zitten kijken, en dat is qua afstand prima te doen.
Op de website vind ik de informatie wat summier. Doen ze bij deze rijvereniging wel wat leuks qua activiteiten? Ik zou in de toekomst namelijk ook graag met mijn dochter bij de RV gaan, maar ik zie hier eigenlijk niks voor kinderen. En dat vind ik (vooral voor kinderen) nou juist het leuke van bij een RV gaan. Misschien staat het gewoon niet op de website?

ajesca123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 18:24

Wendy013 schreef:
Linda2B schreef:

Heb even zitten kijken, en dat is qua afstand prima te doen.
Op de website vind ik de informatie wat summier. Doen ze bij deze rijvereniging wel wat leuks qua activiteiten? Ik zou in de toekomst namelijk ook graag met mijn dochter bij de RV gaan, maar ik zie hier eigenlijk niks voor kinderen. En dat vind ik (vooral voor kinderen) nou juist het leuke van bij een RV gaan. Misschien staat het gewoon niet op de website?

Je mag mij wel pb doen wij zijn lid

Linda2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 19:21

je zou ook op instagram kunnen kijken daar zetten ze veel van de activiteiten neer. Ik ben lang lid geweest in het verleden maar laatste jaren niet meer. Er zijn leuke activiteiten, ook wel voor kinderen, o.a Bixie wedstrijden en in het verleden was er ook supriseavond, ponykamp, 4-tal rijden etc.

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 20:42

Ik ben ook lid van Anthonius, enkel voor de binnenbak maar kom haast nooit iemand tegen :D

Zie wel regelmatig mailtjes voorbij komen voor activiteiten voor o.a. jeugd met ponykamp en bixie