Stalling gezocht omgeving Roerdalen - Asenray

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sammyoo

Stalling gezocht omgeving Roerdalen - Asenray

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-25 11:38

Na zestien jaar voor onze paarden aan huis te hebben gezorgd zijn we voornemens om te verhuizen. We hebben ons oog laten vallen op de omgeving bij de Meinweg.
Nu zijn we voor onze grote E-pony's op zoek naar een fijne plek. Voor twee zoek ik een pensioenplek. Ze zijn gewend om 24/7 buiten te staan, maar in de nacht op stal mag ook. Bij 24/7 buiten moet er wel een goede schuilstal zijn.
Met nummer drie willen we graag het bos in kunnen. Voor hem zoeken we een gezellige stal met minimaal een buitenbak in of vlakbij de Meinweg. Ook voor hem is het belangrijk dat hij dagelijks een flink aantal uren buiten komt en we gaan we voor hem misschien op zoek naar een bijrijder.

We willen geen doe het zelf stal, maar af en toe een handje helpen (mijn man is erg technisch en heeft twee rechterhanden) is geen bezwaar.

Wie heeft er goede suggesties?

0000

Re: Stalling gezocht omgeving Roerdalen - Asenray

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-25 17:04

Oeh...heel eerlijk, volgens mij zijn die er niet. Ik ken een hele serie stallen die echt vreselijk slecht voeren. Een van de weinige stallen die er ok uit zag is gestopt en alles staat sowieso ook overvol.

Ik zou de focus leggen op een stukje (20-30 min) naar het zuiden. Of misschien net over de grens in Duitsland daar ben ik iets minder bekend. Richting Noord is het allemaal profs en schieten de prijzen helemaal door het dak.

Ik heb mogelijk wel een pensioenplek op ongeveer 35 minuten rijden maar dat is voor volpension ook 400 euro. Nacht binnen, overdag buiten, wel echt goed verzorgd incl dekentjes etc.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-25 17:11

Stal de Meern in Melick/ herkenbosch is verkocht maar de nieuwe eigenaar wil de pensionstal ( Paddock paradise met stallen) voortzetten

1 plek pensioen kun je pb voor sturen, komt op termijn vrij bij mij

0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-25 19:58

Lynn_Nikita schreef:
Stal de Meern in Melick/ herkenbosch is verkocht maar de nieuwe eigenaar wil de pensionstal ( Paddock paradise met stallen) voortzetten

Oh dat is goed nieuws want volgens mij was dat één van de weinige fijne stallen! Voor mij helaas niet geschikt ivm wisselende paarden maar leek toen wel goed verder.

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-25 10:21

Lynn_Nikita schreef:

Ik heb je een berichtje gestuurd!

Stal de Meern ga ik eens naar kijken. Ze zijn nu gewend aan een Hit-actief systeem, een paddock paradise zou leuk zijn.

0000 schreef:
Oeh...heel eerlijk, volgens mij zijn die er niet. Ik ken een hele serie stallen die echt vreselijk slecht voeren. Een van de weinige stallen die er ok uit zag is gestopt en alles staat sowieso ook overvol.

Ik zou de focus leggen op een stukje (20-30 min) naar het zuiden. Of misschien net over de grens in Duitsland daar ben ik iets minder bekend. Richting Noord is het allemaal profs en schieten de prijzen helemaal door het dak.

Ik heb mogelijk wel een pensioenplek op ongeveer 35 minuten rijden maar dat is voor volpension ook 400 euro. Nacht binnen, overdag buiten, wel echt goed verzorgd incl dekentjes etc.

Het is geen bezwaar als de pensioenplek wat verder is, ook Duitsland is een mogelijkheid.

Op Facebook kwam ik Hoeve Postberg tegen bij Sint Odilienberg. Kennen jullie deze stal?

0000

Re: Stalling gezocht omgeving Roerdalen - Asenray

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-25 11:19

Zover ik weet bieden die geen pensionstalling aan maar vragen kan altijd natuurlijk, het is best alweer een tijdje geleden dat ik op zoek was.

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-25 11:52

Sammyoo schreef:
Lynn_Nikita schreef:

Ik heb je een berichtje gestuurd!

Stal de Meern ga ik eens naar kijken. Ze zijn nu gewend aan een Hit-actief systeem, een paddock paradise zou leuk zijn.

0000 schreef:

Het is geen bezwaar als de pensioenplek wat verder is, ook Duitsland is een mogelijkheid.

Op Facebook kwam ik Hoeve Postberg tegen bij Sint Odilienberg. Kennen jullie deze stal?

Dit was ooit een koeienbedrijf met kleinschalige manege. Zijn nu omgeschakeld naar manege met volgens mij ook pension stalling. Bedrijf is in opbouw en verbouw. De manege Paarden staan er altijd buiten.
Zeker een plek om eens te bekijken.