Sunshine stables - 4d stables nijkerk

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

paardje87

Sunshine stables - 4d stables nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-25 20:56

Hi allemaal,

Ik ben opzoek naar ervaringen over sunshine stables of tenminste, dat was het tot juli dit jaar. Ik heb begrepen dat het nu is overgenomen en zie op internet nu 4d stables staan maar verder helemaal niks qua informatie.
Leek mij een leuke stal en leuke omgeving en wil graag kijken of ze mogelijk plek hebben, maar geen idee waar ik moet zoeken nu.

Dus mocht iemand ideeën of ervaringen hebben, hoor ik het graag!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-25 21:48

D stables was het 10 jaar geleden nu is het tegenwoordig en Sunshine stables. Mirko Bus heeft er ook een poos gezeten. Maar ik zie dat de website van sunshine stables uit de lucht is. Geen idee. Mijn stal waar ik sta, zit daar ‘om de hoek’.

paardje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-25 22:16

Sim schreef:
D stables was het 10 jaar geleden nu is het tegenwoordig en Sunshine stables. Mirko Bus heeft er ook een poos gezeten. Maar ik zie dat de website van sunshine stables uit de lucht is. Geen idee. Mijn stal waar ik sta, zit daar ‘om de hoek’.

Nee ik dacht dat dus ook, maar sinds juli is het overgenomen en dus geen sunshine stables meer begreep ik. Alleen van wie het nu is, geen idee..

Gulpje

Re: Sunshine stables - 4d stables nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-25 22:22

Ik kan het even vragen aan een vriendin die bij Mirko lest, misschien kan zij via hem contactgegevens regelen?

paardje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-25 22:26

Gulpje schreef:
Ik kan het even vragen aan een vriendin die bij Mirko lest, misschien kan zij via hem contactgegevens regelen?

Dat zou enorm fijn zijn! Dankje!