Hoi allemaal,
Ik ben rustig op zoek naar een nieuw tweede paard. Mijn huidige paard heb ik inmiddels met pensioen gezet, na 21 mooie jaren samen. Hij is nu 28 jaar, dus dat heeft hij zeker verdiend! Omdat hij nu echt van zijn welverdiende rust geniet, ben ik langzaam aan het oriënteren op een nieuw paard om weer actief mee de sport in te gaan. Er zit totaal geen haast achter, maar als er iets leuks op mijn pad komt, is dat natuurlijk altijd mooi meegenomen.
In de tussentijd wil ik mijn tijd graag nuttig gebruiken en weer regelmatig gaan lessen. Ik wil echter niet zomaar op een manege meedraaien, maar echt weer vooruitgang boeken en inhoudelijke privélessen volgen. Dressuur staat daarbij voorop, al vind ik het ook leuk om af en toe wat springwerk mee te pakken.
Omdat mijn paard de afgelopen tijd langzaam met pensioen is gegaan, ben ik wat uit het paardenwereldje geraakt en weet ik eerlijk gezegd niet goed waar ik nu het beste terechtkan. Daarom mijn vraag: weten jullie goede stallen of locaties waar je wekelijks privélessen kunt volgen op paarden van daar, met echt kwalitatieve dressuurgerichte training (en eventueel wat springmogelijkheden)?
Ik woon in de omgeving van Amersfoort, dus alles binnen ongeveer 30 minuten rijden is ideaal. Iets verder mag ook, als het bijvoorbeeld ’s avonds mogelijk is.
Alle tips zijn heel welkom!