Zadelpasser

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

PeanutGuapa

Zadelpasser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-25 17:57

Hallo,
Ik ben op zoek naar een nieuw zadel voor mijn paard. Want ik heb in het begin toen ik mn paard had een goedkoop zadel op de gok gekocht en vond hem toen prima,maar op den duur vond ik hem toch niet meer fijn liggen want hij schuift heel erg naar voren. Dus ik ben op zoek naar een goede zadelpasser die betaalbaar is en niet te ver weg is. Ik woon zelf in Tholen in de provincie Zeeland.

Alvast bedankt
Groetjes Annelies

Firelight
Hoofd Nieuwsredactie
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 19:23

Omdat dit topic beter op Ervaringen en Diensten past ga ik het daarheen verplaatssn.

HAR --> ED

Joke65

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 20:07

PeanutGuapa schreef:
Hallo,
Ik ben op zoek naar een nieuw zadel voor mijn paard. Want ik heb in het begin toen ik mn paard had een goedkoop zadel op de gok gekocht en vond hem toen prima,maar op den duur vond ik hem toch niet meer fijn liggen want hij schuift heel erg naar voren. Dus ik ben op zoek naar een goede zadelpasser die betaalbaar is en niet te ver weg is. Ik woon zelf in Tholen in de provincie Zeeland.

Alvast bedankt
Groetjes Annelies

Lag je goedkope zadel wel goed, toentertijd?

PeanutGuapa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-25 20:54

Joke65 schreef:
PeanutGuapa schreef:
Hallo,

Alvast bedankt
Groetjes Annelies

Lag je goedkope zadel wel goed, toentertijd?

Ik dacht van wel toen maar ik had er niet echt verstand van toen. Nu nog steeds niet veel hoor maar wel al meer

PeanutGuapa

Re: Zadelpasser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-25 20:19

Iemand?

Furst

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-25 20:21

Misschien zou je Lisa van La Sellerie eens kunnen aanspreken via Facebook of Instagram? Zij komt uit Belgie, maar ik denk dat zij wel dicht bij de grens woont van Nederland

Miss_Mii21

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-25 20:27

Wat is betaalbaar? Wij zijn heel tevreden over Graziozo, na getob met 2e hands zadels die steeds niet lekker lagen. Nu splinternieuwe, maar hangt wel prijskaartje aan... Wordt ook wel echt gekeken naar beweging van paard, beweging en zit van ruiter, niet simpelweg we gooien er een zadel op, dat ligt goed en succes er mee. Net wat je zoekt... Zadels in veel prijsklassen verkrijgbaar.

PeanutGuapa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-25 05:45

Ik ga naar allebei de opties kijken en kijken welke mij het geschikste lijkt. Bedankt hoor.

MirandaDvG

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-25 04:33

Geen persoonlijke ervaring, maar ik weet dat LK zadelservice aan die kant zit.
En ik weet het niet zeker, maar misschien AJ Horseproducts

Fayyah19

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-25 04:38

Furst schreef:
Misschien zou je Lisa van La Sellerie eens kunnen aanspreken via Facebook of Instagram? Zij komt uit Belgie, maar ik denk dat zij wel dicht bij de grens woont van Nederland

Ik heb bij haar een zadel gekocht. Heel tevreden over.