Analyse hooi vd Panne Ijsselstein

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cats_Horses

Analyse hooi vd Panne Ijsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-25 22:39

Heeft er iemand eraring met de grote onverpakte rhooibalen bij fourage handelaar vd panne in Ijsselstein ?
Ik ben name benieuwd of er mensen zijn die een hooianalyse hebben laten doen.
Ik ben niet op zoek naar een andere hooileverancier aangezien ik sinds mijn verhuizing geen invloed meet
heb op de inkoop.

Groetjes Utrecht

Suzanne F.

Re: Analyse hooi vd Panne Ijsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-25 11:56

Een hooianalyse heeft alleen per lichting/snede zin. Dus als iemand ooit een analyse heeft laten doen dan heb je daar niks aan. Dan zou het van precies dezelfde hooibeurt moeten zijn. Die kans is klein.
Heb je het al aan Van der Panne zelf gevraagd?

Flevolander

Re: Analyse hooi vd Panne Ijsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-25 12:19

Gezien het aantal spelfouten in je tekst is het moeilijk op te maken wat precies het doel is, bij ons op de vereniging nemen wij al jaren met verschillende leden onverpakt hooi af bij hen, en de kwaliteit is prima.. verder ga ik mee met Suzanne.. het is nogal afhankelijk per levering, en hier laten wij dus geen analyses doen omwille van deze reden..

Cats_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-25 13:33

Flevolander schreef:
Gezien het aantal spelfouten in je tekst is het moeilijk op te maken wat precies het doel is, bij ons op de vereniging nemen wij al jaren met verschillende leden onverpakt hooi af bij hen, en de kwaliteit is prima.. verder ga ik mee met Suzanne.. het is nogal afhankelijk per levering, en hier laten wij dus geen analyses doen omwille van deze reden..

O wat erg, het was laat en ik had mijn leesbril niet op haha.
Ik reageer later uitgebreid.

Cats_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-25 21:05

Dank.
Ik snap/weet hoe dat werkt.
Het is niet mogelijk om een analyse te doen van 1 partij en die hele partij te kopen, dit ligt niet aan vd Panne (wil hier ook niet verder over uitbreiden). Vandaar dat ik benieuwd ben naar andere analyses.