Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
NoraNamalaa schreef:Jazeker! Ben ik ook van plan maar de mensen die daar staan kunnen ook gelijk hun ervaringen delen![]()
Maar ik zal ook zeker nog naar hun mailen! (Ben niet zo'n fan van bellen helaas haha)
billy3105 schreef:Samantha89 schreef:Wat ik gehoord had was een pony in de stal met uitloop paddock 740 euro. Paard weet ik niet.
Wat de binnenboxen doen weet ik ook niet.
Pardon hoeveel![]()
In welke regio zit deze stal? Ik vind er in Dordrecht, maar kan zo 1.2.3 de paddock stal niet vinden?
Samantha89 schreef:Vlakbij de elzen zit de stal dacht ik. Ik woon zelf in Zwijndrecht en kom eigenlijk die kant niet op, maar ik begreep dit van mijn pensionklant. Die paddocks met stallen zijn “nieuw” ik dacht dat ze vorig jaar helemaal af waren. Het zijn geschakelde boxen van 2 aan 2 met daaraan een paddock van 7 bij 15 per stal. Heb je 2 stallen naast elkaar kan je als het goed is de paddocks verbinden en is het 14 bij 15 meter. Maar pin mij op het laatste op vast!
billy3105 schreef:Samantha89 schreef:Vlakbij de elzen zit de stal dacht ik. Ik woon zelf in Zwijndrecht en kom eigenlijk die kant niet op, maar ik begreep dit van mijn pensionklant. Die paddocks met stallen zijn “nieuw” ik dacht dat ze vorig jaar helemaal af waren. Het zijn geschakelde boxen van 2 aan 2 met daaraan een paddock van 7 bij 15 per stal. Heb je 2 stallen naast elkaar kan je als het goed is de paddocks verbinden en is het 14 bij 15 meter. Maar pin mij op het laatste op vast!
Oké dus je betaald een godsvermogen om je paard in 3 postzegels te zetten? Begrijp me niet verkeerd, alles beter als in 20 uur per dag op een stal zetten van 3:3 maar toch, dan kun je toch onderhand net zo goed zelf een weiland huren ergens en dan losse accommodatie kosten betalen
Onali schreef:NoraNamalaa schreef:Jazeker! Ben ik ook van plan maar de mensen die daar staan kunnen ook gelijk hun ervaringen delen![]()
Maar ik zal ook zeker nog naar hun mailen! (Ben niet zo'n fan van bellen helaas haha)
Gezien je topic of je het überhaupt kan betalen, zet het idee dat je nu een paard kan kopen uit je hoofd om teleurstellingen te voorkomen.
Stop met zoeken naar stalling, je hebt geen geld.
De Randhoeve was 20 jaar geleden al duur, zal met de faciliteiten alleen maar duurder zijn geworden.
Samantha89 schreef:billy3105 schreef:
Oké dus je betaald een godsvermogen om je paard in 3 postzegels te zetten? Begrijp me niet verkeerd, alles beter als in 20 uur per dag op een stal zetten van 3:3 maar toch, dan kun je toch onderhand net zo goed zelf een weiland huren ergens en dan losse accommodatie kosten betalen
Ik weet hetmaar dat is dus de pest hier in de Drechtsteden(en waarschijnlijk door heel NL ook wel) er zijn echt zo veel stallen in de omgeving gestopt. Dus de stallen zijn schaars, en schaarste maakt duur. In dat opzicht ben ik zo blij dat wij ons eigen stekkie 6 jaar geleden hebben kunnen kopen. Het is ook niet heel groot, en van de stallen hebben we een schuilstal gemaakt van 9 bij 3,20 met daaraan een verhard stuk van ongeveer 12 bij 4 en daaraan vast een paddock van ongeveer 21 bij 21. De meeste hier op bokt zeggen dat dat ook een postzegel is, maar dankzij dit stuk heb ik mijn paard in leven kunnen houden(chronische bronchitis en artrose) waardoor ik stal staan in de avonden/nachten en overdag buiten toch funest voor hem was.
Oh ja en in de zomer huur ik er nog twee kleine weitjes bij waar ze overdag op kunnen. Dus al met al niet heel slecht vind ik