Instructeur/ instructrice omgeving Raalte gezocht

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nalalina567

Instructeur/ instructrice omgeving Raalte gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-25 19:09

Hey allemaal,

Zoals de titel van het topic al vermeldt ben ik opzoek naar een instructeur/ instructrice in omgeving Raalte die op locatie kan komen.

Ik heb 2 verzorgpaarden waar nu de basis met rijden opzit maar ik wil graag veel meer leren en ik ben van mening dat dat het beste gaat als er iemand vanaf de grond met je meekijkt. De paarden zijn allebei nog vrij groen maar super braaf. Zelf zou ik graag hulp willen hebben bij de dressuur, dat is namelijk de basis van alles. Voornamelijk het rechtrichten en een stabiele aanleuning.

Wie zou mij kunnen helpen? Ik heb alle sites afgezocht en verschillende contacten gevraagd maar helaas heeft niemand tijd en probeer ik het dus op deze manier en hoop ik dat er iemand is die kan helpen zodat we lekker verder kunnen leren en trainen.

Ps. Ik heb geen idee of dit topic goed staat, dit is mijn eerste bericht op bokt.

snorkel1986

Re: Instructeur/ instructrice omgeving Raalte gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-25 19:33

Hoi geen idee of het een idee is om lid te worden van een rijvereniging er zijn er meerdere in de buurt.
Zelf heb ik mijn oud instructeur die aan huis komt of aan de manege( sleutel lid) of de instructeur die er nu les geeft(helaas sta ik al een jaar naast mijn paard ivm eigen blessure)

Nickeltje

Re: Instructeur/ instructrice omgeving Raalte gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-25 19:39

Wij hebben in Dalfsen les van Arran Steinweg uit Wijhe.
Zijn we erg tevreden over.

Nalalina567

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-25 20:21

Bedankt voor beide snelle reacties! Rijvereniging heb ik inderdaad naar gekeken maar het is helaas niet mogelijk om 1x per week een trailer tot mijn beschikking te hebben.

Nickeltje schreef:
Wij hebben in Dalfsen les van Arran Steinweg uit Wijhe.
Zijn we erg tevreden over.

Dankjewel ik zal eens kijken!