Rij mogelijkheden rondom Kessel

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

SjonnieZ

Rij mogelijkheden rondom Kessel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-25 12:23

Hola

Ik wil een rij weekendje organiseren voor een aantal vrienden en kwam een geschikte locatie in de buurt van Kessel tegen.

Hoe is het rijgebied daar?
En zijn er uitspanningen waar je je paard kunt aanbinden of in een paddock zetten en zelf kunt lunchen?

Benieuwd naar jullie reacties.

insun

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 12:54

Ik weet niet waar precies rond Kessel de locatie zit die je gevonden hebt. Dat zou nog iets kunnen uitmaken. Maar rond Kessel is een enorm uitgestrekt bosgebied met veel ruiterpaden. Wel eens een weg oversteken. Horecagelegenheden waar je je paard kunt aanbinden of in een paddock kunt zetten zijn er bij mijn weten geen.

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-25 13:39

insun schreef:
Ik weet niet waar precies rond Kessel de locatie zit die je gevonden hebt. Dat zou nog iets kunnen uitmaken. Maar rond Kessel is een enorm uitgestrekt bosgebied met veel ruiterpaden. Wel eens een weg oversteken. Horecagelegenheden waar je je paard kunt aanbinden of in een paddock kunt zetten zijn er bij mijn weten geen.

Het zou om de landerthoeve gaan.
Wel jammer dat je nergens kunt lunchen met je paard.

insun

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 17:50

Ik heb nog even nagevraagd voor je. De enige horecazaak met aanbind mogelijkheid is vanaf deze zomer gesloten.
Je zou eens bij ‘de Busjop’ kunnen informeren of bij hun een mogelijkheid is. Erg mooie locatie daar. Maar wel ver van de Landerthoeve. Weet ook niet of je daar kunt komen helemaal met een ruiterroute.

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-25 19:55

insun schreef:
Ik heb nog even nagevraagd voor je. De enige horecazaak met aanbind mogelijkheid is vanaf deze zomer gesloten.
Je zou eens bij ‘de Busjop’ kunnen informeren of bij hun een mogelijkheid is. Erg mooie locatie daar. Maar wel ver van de Landerthoeve. Weet ook niet of je daar kunt komen helemaal met een ruiterroute.

Thanks voor de info. Ik ga eens informeren.