Sparren met andere instructie, regio Drenthe.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

lkfbsm

Sparren met andere instructie, regio Drenthe.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-25 16:41

Oproep:

Op de vorige locatie waar ik/wij ons bedrijf had/hadden waren we lid van de FNRS. Dat gaf mij handvaten hoe een bedrijf te runnen, waar op te moeten letten, maar ook gaf het mogelijkheden om te sparren met andere manege bedrijven en instructeurs. Nu ik daar weg ben heb ik die mogelijkheid niet meer.
Ik merk dat ik dat mis.
Ik heb mijn eigen bedrijfje in het lesgeven van paardrijden, maar ik heb geen collega's en ik ben nergens bij aangesloten.
Ook is, denk ik, mijn manier van lesgeven en trainen van paarden anders dan de meeste 'manege' bedrijven. Geen treintjes, vanuit ontspanning, lol en verbinding met het paard. Het leren van verticale en horizontale balans. Grondwerk, loswerken en rijden. Misschien herkennen meer instructeurs/instructrice zich hier in. Ongeacht waar je lesgeeft. Het lijkt mij leuk om iets op te richten waarbij je elkaar opzoekt en kan sparren over van alles en nog wat, wat met paard, paardrijden, ondernemen en vooral met het lesgeven te maken heeft. Ideeën opdoen en naar elkaars verhalen en adviezen te luisteren.
Misschien loop jij ergens vast in je eigen bedrijf, waar een ander al is geweest of ben je opzoek naar inspiratie in je lesgeven aan groepslessen. Of zijn er wellicht dingen waar je tegen aanloopt die anderen misschien al voorbij zijn.
Voel je je aangesproken? Stuur me een berichtje. Wie weet komt er wat moois uit voort. Dit in de regio van Drenthe.

Groetjes!