Wie heeft ervaring met Linda ten Brinke

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Amyd

Wie heeft ervaring met Linda ten Brinke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-25 11:39

Ik ben rustig aan op zoek naar een shetlandpony of mini paard oid. die voor de wagen loopt.( ik moet eerst ook nog een stalling zien te vinden vandaar heel rustig :o )

En nu zie ik regelmatig leuke pony's voorbij komen op fb en mp van Linda ten Brinke.

Heeft iemand wel eens wat bij haar gekocht? En hoe is de ervaring daarmee?

Ik ben toch wel voorzichtig met handelaren dus even een klein onderzoekje.
Via Google kon ik niet echt iets vinden.

Zoolgangster

Re: Wie heeft ervaring met Linda ten Brinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 12:32

Op Facebook staat naamgenoot die aan equine therapie doet, geen idee of dat dezelfde is. Maar mocht het zo zijn, zijn er wellicht Bokkers die ervaringen hebben met haar.

Amyd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-25 14:22

Zoolgangster schreef:
Op Facebook staat naamgenoot die aan equine therapie doet, geen idee of dat dezelfde is. Maar mocht het zo zijn, zijn er wellicht Bokkers die ervaringen hebben met haar.

Voor zover ik zie is dat een andere Linda ten Brinke.

Nelsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 19:17

Wij hebben 3 pony's bij Linda vandaan, 1 heeft geluk gehad 2 zijn dood ziek geweest.
Toen we daar waren waren er ook meerdere pony's die hoestte of niet goed liepen, een aantal waren dun. en de meeste stonden in hele smerige stallen.

Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 22:18

Ik heb zelf geen ervaring met haar maar wel verschillende negatieve verhalen gehoord enn gelezen. De foto's die ik voorbij zie komen beloven ook niet altijd veel goeds.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-25 00:02

Als zij in Haarle zit heb ik ook een negatieve ervaring. Shetlander is bij haar gekocht, zou onwijs mak zijn en niets mankeren. We mochten de stallen niet in, dus pony werd op het beton voorgesteld voor op het erf. zag er redelijk goed uit en leek op dat moment braaf. Bleek achteraf droes te hebben en niet te hanteren. Voetjes geven was al een groot probleem. Na veel heisa kon de shetlander terug, ook weer alleen op het beton voor de stallen uitladen. Zelf was ze er niet, vader nam de pony over en demonstreerde wel even dat ze alleen brave pony's verkocht. Beestje ging steigeren bij het opnemen van een voorbeentje en werd daarna gelijk verrot getrapt. Zijn conclusie was dat we veel te lief waren geweest voor de pony. Die ging zo weer de stal in, waar die lekker andere pony's kon besmetten...

Amyd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-25 14:29

O jeetje wat ontzettend triest zeg.
Dan ga ik toch maar verder zoeken denk ik.

barrye

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-25 01:11

Ik heb wel eens een weidemaatje bij haar gekocht. En idd lang niet zo mak als ze beweerde. Verder daar de keren dat ik geweest ben ook snot verkouden pony's gezien. Op dat moment hoef ik dus geen pony van dat adres. Een ooit gekocht maar eerst 14 dagen in de wei gezet apart van de anderen. Dat ging nog wel, maar diertje moest veel leren.

Kwalijker vond ik dat ze me een zgn goed betuigde shetlandpony heeft verkocht. Met proef rijden haast saai, overdreven braaf haast. Maar had geen beste winter daar gehad op
stal. Hij zou wat dominant in de groep zijn. Kon alleen met ruinen vlgs haar. Lang verhaal.kort. Eenmaal thuis was het heel andere koek. Pony was gesedeerd geweest bleek al snel. En klophengst nier geschikt voor doel waar wij hem voir kochten. Natuurlijk wist ze in eens van niets. Nee... ze had hem niks gegeven. Helaas voor haar kwam ik er achter van wie zij de pony had gekocht. En jawel, toen werd bevestigd dat ze wist dat het een klophengst was. Moraal.... als er wat is dan weet ze nergens van speelt de vermoorde onschuld . De pony was verder dressuurmatig zeer slecht gereden cq. In de mond erg lastig.

Ze adverteert nu regelmatig met ponys die ze zelf betuigd..... advies: test ze goed uit en zet afspraken op schrift. Wil ze dat niet dan weet je al genoeg