Ervaringen trailer (lekkage) panoramadak

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

nikysa90

Ervaringen trailer (lekkage) panoramadak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-25 08:28

Hoi, ik sta op het punt een nieuwe trailer te kopen met een panoramadak. Zijn er ervaringen met lekkage? Ik hoor dat de kwaliteit wellicht minder zou kunnen zijn? Ookal heb je een paar jaar garantie, hier zit ik natuurlijk niet op te wachten. De dealer is 2uur rijden bij mij vandaan. Het gaat trouwens om een Sirius 1,5 paards (S45)
Laatst bijgewerkt door nikysa90 op 29-07-25 08:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Judass

Re: Ervaringen trailer panoramadak

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-25 08:34

Wordt dat niet heel snel bloedheet met een zonnetje er op?

nikysa90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-25 08:39

Judass schreef:
Wordt dat niet heel snel bloedheet met een zonnetje er op?

Dank je, dat nam ik ook mee in mijn overweging. Het is zonwerend doorzichtig materiaal, net als de zijramen. En het is bij Sirius niet zo'n mega-raam zoals bij sommige merken. Iets groter dan een zijraam

Ven vooral op zoek naar ervaringen mbt lekkage

Capriootje

Re: Ervaringen trailer (lekkage) panoramadak

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-25 08:42

Ik heb een careliner met panaroma dak. Nu 6 jaar oud en geen problemen met lekkage of iets.

Het licht die het geeft vind ik echt heel fijn en qua warmte ook geen problemen. Het is zonwerend inderdaad en met veel zon blijft het prima koel binnen in de trailer. Absoluut geen sauna ofzo.

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-25 08:47

Hier ook een Bucker met pano dak. Wilde voor een Humbaur met pano dak gaan maar dat werd me afgeraden. Schijnen snel te scheuren. Die van Bucker zouden veel sterker zijn, maar goed, dat weet ik pas echt over tijd.

nikysa90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-25 08:53

Dees schreef:
Hier ook een Bucker met pano dak. Wilde voor een Humbaur met pano dak gaan maar dat werd me afgeraden. Schijnen snel te scheuren. Die van Bucker zouden veel sterker zijn, maar goed, dat weet ik pas echt over tijd.

Scheuren zelfs!?! Oei! Daar schrik ik wel van. Humbauer is toch ook een redelijk goed merk. Nou begin ik te twijfelen...Bucker is een topmerk, ook naar gekeken. Daar zou ik niet aan twijfelen, maar ik val voor de Sirius vanwege de extra hoogte en de kantelklep. Sirius ligt enigszins op lijn met Humbauer, qua kwaliteit.

Ben benieuwd naar hopelijk meer positieve ervaringen