Ik ben al een tijdje aan het kijken voor een leuke aangespannen rit voor mij en een vriendin (en wie weet in de toekomst met meer - maar voor nu in ieder geval met z'n tweetjes).
We hebben vroeger allebei paardgereden, voor mij staat dat op een iets lager pitje en mijn vriendin heeft al heel lang niet meer gereden. Echter houden we allebei erg van paarden en daarom leek het ons leuk om voor de verandering samen eens een ritje te maken met een aanspanning.
Voor buitenritten kun je door heel Nederland wel terecht, maar leuke menritten kan ik slecht vinden, omdat je al snel uitkomt bij hobbelen in een huifkar, en dat is niet helemaal wat we zoeken

Weet er iemand een leuke plek waar er aangespannen ritten aangeboden worden die iets actiever zijn? We hoeven echt niet in volle galop donuts te draaien, maar een ritje met net iets meer "pit" zou leuk zijn!
Ook vinden we paardenwelzijn erg belangrijk, dus een plek waar de paarden volledig afgestompt iedere dag hun rondje slenteren is ook niet helemaal wat we zoeken.
(Of misschien is er een Bokker hier die veel ment waarbij we een keertje mee zouden mogen op de wagen?)
We wonen in Noord-Holland dus iets in de buurt zou leuk zijn, maar voor een leuke plek en omgeving willen we best een stukje reizen.
Ik hoor het graag!