Zadel passer in zuid-Holland

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

JillAthos92

Zadel passer in zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 10:53

Hallo allemaal ik heb even een vraagje !

Welke zadelmaker/passer die ook zadels mee neemt is echt aan te raden in omgeving zuid-holland ? Iemand die je paard echt serieus neemt en ook de tijd voor je neemt ! En goed naar het paard kijkt wat op zn rug past ! Wij hebben namelijk beetje slechte ervaring met onze zadel maker die is geweest en daardoor heeft ons paardje nu 4 beurze plekken. Dus ik zoek echt iemand die goed is.
Hoeft ook niet gelijk te kunnen want hij moet hier eerst even van herstellen natuurlijk!
Hoop dat jullie mij kunnen helpen !

Mvg

Keebish

Re: Zadel passer in zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:56

Ik ben erg tevreden over Sam's Saddle Service

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:01

Ook hier hele goede ervaringen met Sam's Saddle Service! Neemt altijd uitgebreid de tijd. Toen ik mijn paard 4 jaar geleden kocht, was ze heel angstig en was opzadelen echt een issue. Samantha is heel rustig, kijkt echt naar wat je paard nodig heeft en neemt daar echt de tijd voor. Mijn merrie is heel gevoelig, en elke minimale aanpassing reageert ze op. Samantha heeft zo vaak het zadel opnieuw aangepast in één sessie, net zo lang tot ik en mijn paard tevreden waren.

Padoertje

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:35

Gydo van Van Rijs uit Zevenhuizen. Dat is de enige die aan onze paarden komt. Zowel de jonkies als de GP paarden.