Paardrijden Yellowstone

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

fegria

Paardrijden Yellowstone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-25 14:31

Ik ga over 2 weken naar Amerika en ik wil hier graag een gave rit gaan maken,
Weet iemand een leuke stal in yellowstone lodge, oakhurst of moab? om een rit te maken voor ervaren ruiters.

EvaC

Re: Paardrijden Yellowstone

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-25 14:51

Google is hierbij echt je beste vriend. Het ligt er echt heel erg aan wat je exact wil en wat dat mag kosten. Daarnaast is Yellowstone heel groot, dus ik denk dat je het beste kan zoeken in de omgeving van je verblijfplaats of in de buurt van de ingang van het park die je gaat nemen.

https://www.nps.gov/yell/planyourvisit/guidedtours.htm
Als je iets naar beneden scrollt en klikt op "Horse, Mule & Lama outfitters" krijg je een waslijst van ranches die ritten door Yellowstone aanbieden.

Ik ben vorig jaar naar Amerika geweest en heb gereden in Montana en de Grand Tetons. Op de eerste ranch ben ik 4 dagen geweest en waren de ritten echt voor ervaren ruiters, met de mazzel dat ik op dat moment ook de enige gast was. De ranch waar ik sliep bij de Tetons was mega commercieel en groot. Dat laatste is eigenlijk wel een beetje standaard rondom nationale parken. Vaak kom je terecht in een groep van 10 gasten en stap je een rondje van 2/3 uur.

Als je er echt een paardrijvakantie van maakt zijn er legio opties waarbij je het "echte" cowboyleven ervaart met meerdaagse ritten voor ervaren ruiters. Dat kost ook een lieve duit.

fegria

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-25 17:35

Ik heb google gezocht hier vond ik alleen 2 uurse stap ritten ik ben echt opzoek naar een stal waar ik een leuke ervaren rit kan maken

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-25 18:32

lijkt me gaaf om te doen zeg!

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-25 18:36

Wij zijn vorig jaar ook in Montana geweest en hebben daar wel eerst een paar test ritten moeten maken, ik weet niet of ze je zomaar overal laten rijden .. in Jackson zit ook een leuke ranch waar je kunt rijden

Overigens, wij zagen tijdens ons bezoek aan Yellowstone ook een groepje ruiters in de buurt (relatief) van een beer komen.. dat vond ik er zelf best spannnend uitzien.. :D