Stalling gezocht drenthe

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Stalling gezocht drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-25 13:05

Omgeving Zuidlaren , Annen ect.

Ik ben op zoek naar een speld in een hooiberg. Ik zoek voor mijn oude pony (26) een rustige en kleinschalige stalling. Ik heb er absoluut geen haast mee maar wil wel langzamerhand gaan oriënteren.

De pony is zeer makkelijk en sociaal en heeft altijd in kudde verband gestaan met zowel jonge als oudere paarden. Ook is ze zeer vriendelijk richting mensen en makkelijk aan de hand.

Ik zoek het liefst toch wel naar een plek bij mensen thuis die zelf paarden hebben en nog een pony erbij willen hebben.

Wij hebben niet veel eisen, als ze maar wel regelmatig op gras kan staan en dat er voldoende gevoerd wordt.
Qua faciliteiten zou uitrijden mogelijkheden leuk zijn. Een bak is geen must.

Pony heeft een bijrijder deze wil graag nog voor haar blijven zorgen. Is nog een jonge meid maar ook rustig en redt zichzelf.

Uiteraard ben ik bereidt om ook te helpen met kleine klusjes. Ik werk onregelmatig dus dat zouden we dan goed in moeren plannen. Maar helpen vind ik altijd leuk om te doen.

Belangrijkste is de pony dat er een fijne plek is en ze nog haar laatste jaren op een fijne manier door kan brengen.

Wie oh wie weet iets, aangezien bokt mij al zo vaak geholpen hebt lijkt mij dit een goede zet! Via fb wacht ik nog even omdat veel bekenden lid zijn van de grote groepen.

har166

Re: Stalling gezocht drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-25 13:10

Zoek je volpension?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-25 13:15

har166 schreef:
Zoek je volpension?

Kan, maar ik ben nu ook gewend om een deel zelf te doen zoals mesten ect.dus halfpension is ook prima!

Beetje afhankelijk van de prijs ook.

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-25 13:21

Is Paterswolde teveel uit de richting?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-25 13:33

Sting schreef:
Is Paterswolde teveel uit de richting?

Dat wordt wat lastig helaas! Ik sta nu op 20 min rijden en wou wel iets dichter bij huis voor het geval mijn pony meer intensieve verzorging nodig gaat zijn.

Wel bedankt voor het meedenken!

carika

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-25 13:37

Er staat een advertentie op Marktplaats, heb je die gezien? Voor 1x 24/7 buitenplek en 1 plek voor snachts op stal.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-25 13:43

carika schreef:
Er staat een advertentie op Marktplaats, heb je die gezien? Voor 1x 24/7 buitenplek en 1 plek voor snachts op stal.

Ik voldoe net niet aan de leeftijd. En ik heb nog een bijrijdster die nog even jonger is dus dat wordt her denk ik niet.

Ik denk dat ik deze stal ook al ken en als die het is wat ik in mijn hoofd heb is het voor beide niet passend qua wensen.

har166

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-25 14:10

Ik ken wel iemand in Marwijksoord, maar dat valt dan ook net buiten de regio waar je zoekt.

Kincses

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-25 15:41

Zebrastreep schreef:
carika schreef:

Ik voldoe net niet aan de leeftijd. En ik heb nog een bijrijdster die nog even jonger is dus dat wordt her denk ik niet.

Ik denk dat ik deze stal ook al ken en als die het is wat ik in mijn hoofd heb is het voor beide niet passend qua wensen.

Ik zou hier niet gaan staan.. zoek trouwens in precies dezelfde regio een plekje voor mijn fjord en ken die plek hierboven.. niet gaan staan :') Mijn jonge paard staat nog in training gelukkig, maar moet per september ook echt een ander plekje hebben en heb momenteel wel een beetje stress. Heb het ook op facebook staan, maar jeetje wat een tips met mensen die niet goed lezen.

Helaas dus geen tips, wel een paar afraders in de omgeving!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-25 16:29

Ik ken de plek via een huidig stalgenoot en zij had spijt dat ze er heen was gegaan. Ze was ook snel weer weg.

Het ziet er prachtig uit verder, maar via via hoor ik niet hele positieve geluiden. Dus dat laat ik liever ook maar gaan.

Siglos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-25 18:54

Hoi, wij staan particulier in Noordlaren op een prachtige plek met onze fitte pony van net 30 jaar. Als je wil, mag je mij een PB sturen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-25 22:31

Siglos schreef:
Hoi, wij staan particulier in Noordlaren op een prachtige plek met onze fitte pony van net 30 jaar. Als je wil, mag je mij een PB sturen.

Je hebt pb :D