Lj's boerenhof

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

huppelz

Lj's boerenhof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-25 19:19

heb even gezocht, maar er waren 5 berichten uit 2023 zonder info verder.
Wie heeft er weleens een pony of paard gekocht bij LJ's boerenhof in België? Of wie overweegt het?
Hoor graag jullie ervaringen

Furst

Re: Lj's boerenhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-25 19:30

Gewoon gaan kijken, keuren indien nodig. Het lijkt mij geen slechte stal. Toch niet zoals Doorstap. Heb even op de website gekeken en 1 van de paarden ben ik online tegengekomen op Facebook.

huppelz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-25 19:51

dank je voor jouw bericht. Ken iemand die daar iets heeft gekocht en het is absoluut niet wat er gezegd is dat het zou zijn. Vandaar ook dat ik mij afvraag of dat vaker voor komt.

Nien102

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-25 22:53

Ik vind het een vage stal. Ook ik wou een leuke tinker bij hun kopen maar uiteindelijk toch niet gedaan, ik wou graag een keuring doen maar ze hadden tegen mij gezegd dat “ze veel paarden verkopen maar niemand vraagt of doet een keuring”… red flag toch? Je mag keuren op eigen kosten maar hun opmerking vond ik vreemd. Ook werd ik door verschillende bokkers gewaarschuwd voor lj’s boerenhof (ik had laatst ook een post gemaakt mbt lj’s)

De prijzen zijn aantrekkelijk maar hun beweren dat ze allemaal super braaf en bombproof zijn. Ook halen hun de paarden van weet ik veel waar… ik zie vaker hun advertenties voorbij komen op facebook (onder 2 verschillende accounts), ze hebben een website maar ze listen de paarden als “pony 4B” “Pony A” etc. Geen naam, geen beschrijving.. maar op ehorses en FB dan wel weer een uitgebreide uitleg. Ik raad ze af! Ze doen trouwens aan snelle handel

huppelz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-25 23:53

dank je voor jouw reactie, waar kan ik jouw topic vinden ajb?