Ik ben opzoek naar iemand die ons kan helpen met trailer laden.
Ik heb een mega kanon van een paard die lage doorgangen erg spannend vond, wellicht vroeger iets gebeurd. Deuren stallen ect gaan super goed nu. Het trailer laden gaat nog wat lastiger. Ze gaat er opzich goed in, alleen is er ook binnen 2 tellen weer uit en blokkeert op druk, dus haar tegenhouden met eruit gaan lukt niet.
Ik word hier zelf ook onzeker door en dit voelt zij. Daarom wil ik hulp inschakelen, iemand die op een relaxte manier werkt.
Wie o wie bevelen jullie aan? Omgeving ede/lunteren.
Ik hoor over Rianne Top (Tophorsetraining) wel goede verhalen, maar weet niet zeker tot in hoeverre zij nog op locatie komt voor lessen. Alhoewel je met een trailerlaadprobleem vaak ook wat lastiger naar haar toe kan komen natuurlijk
Iccc
Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-25 21:43
Blacky94 schreef:
Ik hoor over Rianne Top (Tophorsetraining) wel goede verhalen, maar weet niet zeker tot in hoeverre zij nog op locatie komt voor lessen. Alhoewel je met een trailerlaadprobleem vaak ook wat lastiger naar haar toe kan komen natuurlijk
Ik raad Sharon Nawijn aan van Trainingscentrum Horsevision. Werkt echt rustig. Mijn paard knalde ook met 2 seconde de trailer af - als je hem er überhaupt al op kreeg. Kon hem uiteindelijk geheel zelfstandig laden.
Moska
Geplaatst: 05-06-25 07:15
pluisje88 schreef:
Niet echt in de buurt maar Nieske Pohlman van paardenluisteren is echt top
Bokker Cissy? Weet alleen niet of ze op jou locatie komt.
Bokker Cissy krijgt over 4 wkn een knie operatie, dus loopt momenteel wat kreupel en moet straks revalideren. Mijn hoofd mankeert niks maar ik kan nu niet met een paard aan de slag, dus TS zou zelf het werk moeten doen onder begeleiding.