Grondwerklessen jong paard omgeving dedemsvaart

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Melissavdk99

Grondwerklessen jong paard omgeving dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-25 14:59

Hallo Allemaal,

Ik heb sinds kort een jong paard uit de opfok, nu willen wij hem graag alles rustig leren vanaf de grond voordat we hem echt zadelmak/ruitermak willen laten maken.

Heeft iemand goede tips wat betreft iemand die grondwerklessen geeft omgeving dedemsvaart en wie weet later ook kan helpen met het zadelmak maken?

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re: Grondwerklessen jong paard omgeving dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-25 07:54

UHZ --> ED

Lisangodeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-25 08:42

Hoi Melissavdk99,

Wat leuk dat je een jong paard hebt en er op een rustige manier mee aan de slag wilt gaan – zo belangrijk, die basis vanaf de grond!

Ik begeleid zelf regelmatig jonge paarden en werk altijd vanuit een goede basis met grondwerk. Misschien sluit dat wel mooi aan bij wat jij zoekt!

Stuur me gerust een berichtje als je het leuk vindt om eens te kijken of ik iets voor jullie kan betekenen. Ik ben gevestigd in Schuinesloot, Slagharen!
Mijn mail is godekestables@outlook.com, je kan me ook berichten via instagram @lisangodeke_

Groetjes,
Lisan
Godeke Stables

Melissavdk99

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-25 16:09

Hallo Lisan ,

Ik heb je een mailtje gestuurd!

Lisangodeke schreef:
Hoi Melissavdk99,

Wat leuk dat je een jong paard hebt en er op een rustige manier mee aan de slag wilt gaan – zo belangrijk, die basis vanaf de grond!

Ik begeleid zelf regelmatig jonge paarden en werk altijd vanuit een goede basis met grondwerk. Misschien sluit dat wel mooi aan bij wat jij zoekt!

Stuur me gerust een berichtje als je het leuk vindt om eens te kijken of ik iets voor jullie kan betekenen. Ik ben gevestigd in Schuinesloot, Slagharen!
Mijn mail is godekestables@outlook.com, je kan me ook berichten via instagram @lisangodeke_

Groetjes,
Lisan
Godeke Stables