Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
germie schreef:Dat wordt lastig denk ik. Van de ijzers halen kan een paar maanden gevoelig zijn, maar echt elk paard kan zonder hoor.
germie schreef:Dat wordt lastig denk ik. Van de ijzers halen kan een paar maanden gevoelig zijn, maar echt elk paard kan zonder hoor.
Cayenne schreef:germie schreef:Van de ijzers halen kan een paar maanden gevoelig zijn, maar echt elk paard kan zonder hoor.
En waar baseer je dit op?
germie schreef:germie schreef:Van de ijzers halen kan een paar maanden gevoelig zijn, maar echt elk paard kan zonder hoor.
Meer dan 40 jaar ervaring met paarden. Ben er nog niet 1 tegen gekomen die uiteindelijk niet zijn of haar oude dag kon slijten zonder ijzers. En meer dan gevoeligheid ben ik ook niet tegen gekomen. Waren wel allemaal gezonde paarden overigens. Dus geen dieren met zooltjes en hoefbevangenheid, ik heb zelf nooit voor een keuze gestaan gelukkig, maar daar heb ik nooit bejaarde dieren van gezien omdat de eigenaren eerder voor inslapen kozen. Dus puur eigen ervaring, maar wel gebaseerd op vele jaren en paarden.